Володимир Бялковський доручив тримати на особливому контролі звернення громадян
Звернення громадян потребують більш якісного та ретельного опрацювання від виконавців. Про це сьогодні заявив виконувач обов’язків голови Солом’янської райдержадміністрації Володимир Бялковський.
Він зауважив, що найбільше звернень жителів, які надходять через КБУ «Контактний центр міста Києва», стосуються питань житлово-комунального господарства та благоустрою. Зважаючи на це, керівникам профільних підрозділів РДА і комунальних підприємств району доручено виважено опрацьовувати звернення, не допускаючи надання мешканцям неповних та формальних відповідей.
Також Володимир Бялковський звернув увагу виконавців на важливості постійного зв’язку із заявниками до остаточного вирішення питань.
«Розгляд звернень мешканців є одним із пріоритетних напрямків роботи для Солом’янської РДА. Адже небайдужі громадяни допомагають змінювати район та у взаємодії з владою всебічно його розвивати. Тому наше завдання - посилити цю комунікацію та вдосконалити якість роботи для ще кращих результатів», - заявив в.о. голови РДА, доручивши присутнім систематично звітувати про виконану роботу та кількість опрацьованих звернень.