Як триває будівництво Шулявського шляхопроводу і коли завершиться
Старий Шулявський міст, який тривалий час знаходився в аварійному стані, повністю розібраний. Натомість для нового мосту вже завезли половину металевих конструкцій з необхідних 1700 тонн. До 1 серпня виготовлять решту необхідних металоконструкцій. Про це під час перевірки стану виконання робіт розповів мер Києва Віталій Кличко.
“Сьогодні будують бетонні конструкції. Тривають роботи з улаштування паль та опор. Також розпочали збирати металоконструкції для декількох прогонів, що стануть основою нового, сучасного та комфортного шляхопроводу. Ми робимо все можливе для того, щоб у вересні конструкція мосту уже була готова, і щоб у грудні запустити рух транспорту мостом. Роботи тривають за графіком», – сказав Віталій Кличко.
За оцінками фахівців, після реконструкції Шулявського шляхопроводу його пропускна спроможність збільшиться на 20 відсотків. Довжина нового шляхопроводу становитиме 158 метрів, він матиме шість смуг руху автотранспорту. Окрім самого шляхопроводу, до кінця року планують реконструювати підземний пішохідний перехід, прокласти інженерні мережі та облаштувати велосипедну доріжку.
З головою КМДА оглянув будівельний майданчик і голова Солом’янського району Ігор Довбань, який зазначив, що після зведення нового шляхопроводу буде здійснений благоустрій території. Також він подякував мешканцям, які прислухались до прохань міських та районних служб і не паркують свої авто на проїжджій частині біля будмайданчику, заважаючи будівництву.
Довідково: Проект реконструкції Шулявського шляхопроводу в Києві передбачає будівництво розв’язки у формі неповного листка конюшини – моста з трьома з’їздами. Лівоповоротні з’їзди матимуть довжину 293 метри та 2 смуги руху, правоповоротні довжиною 561 метр – також із 2 смугами руху.