Запроваджено сучасний сервіс «Електронний кабінет роботодавця»
Державна служба зайнятості України, підтримуючи сучасні тенденції з розвитку та впровадження електронних сервісів, запровадила сучасний сервіс «Електронний кабінет роботодавця».
«Електронний кабінет роботодавця» - інформаційно-комунікаційний сервіс, зорієнтований, насамперед, на скорочення витрат часу роботодавця для відвідування центру зайнятості.
Для реєстрації в електронному кабінеті необхідно:
на головній сторінці сайту служби зайнятості www.dcz.gov.ua натиснути жовту кнопку «Персональний кабінет» та зареєструватись (наявна інструкція);
після реєстрації, для авторизації на сайті, Вам необхідно надати особистому консультанту центру зайнятості e-mail, логін та пароль, вказані під час реєстрації;
після авторизації Ви отримаєте можливість подати звіт за формою № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)» в онлайн-режимі, здійснити добір працівників шляхом перегляду резюме тапереглянути:
- актуальність реквізитів свого підприємства, що містяться у базі служби зайнятості;
- звіти за формою 4-ПН, 1-ПА, які подавались до служби зайнятості;
- стан укомплектування заявлених вакансій;
- кількість направлень центром зайнятості претендентів на роботу;
- договори про організацію громадських робіт та працевлаштування після професійного навчання.
За більш детальнішою інформацією можна звернутися до Солом'янської районної філії КМЦЗ: вул. Жилянська, буд. 47 Б, конт. тел (044) 277-37-08, (044)277-37-13, (044) 37-18, електронна адреса: [email protected].