Заявки на перерахунок за неякісні послуги прийматимуть за телефоном міських «гарячих ліній»
Для перерахунку за неякісні житлові та комунальні послуги киянам необхідно звертатися на міські гарячі лінії: 15-51 (з мобільного – 044 205-73-37) та 1557 (з мобільного – 044 500-15-57). Крім того, міська влада вже цього року планує відкрити сервісні центри Центру комунального сервісу (ЦКС) у кожному районі міста. Вони працюватимуть за принципом «єдиного вікна» і прийматимуть звернення щодо усіх видів комунальних послуг, у тому числі з питань перерахунку.
Для спрощення комунікації з виконавцями послуг минулого року у Києві відкрили перший центр, який працює за принципом «єдиного вікна». Цього року планується відкрити ще дев’ять таких центрів. До цієї роботи залучені «Київенерго», «Київводоканал», «Київгаз» та інші постачальники послуг, щоб сервісні центри володіли актуальною інформацією щодо обслуговування киян. Також було запроваджено систему взаємодії служб, коли дзвінки на гарячі лінії щодо неякісних послуг – 1551 та 1557 – прирівняли до письмових заяв на перерахунок.
За матеріалами сайту КМДА