Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Звіт про роботу відділу роботи із зверненнями громадян за I півріччя 2014 року

Опубліковано 10 липня 2014 року о 12:18
фото

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відділ роботи із зверненнями Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надає інформацію щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації за І півріччя 2014 року.

За І півріччя 2014 року до Солом’янської  районної в місті Києві державної адміністрації через відділ роботи із зверненнями громадян надійшло та було опрацьовано 1260 звернень громадян.

Спостерігається значне зменшення звернень (на 723 звернень або 36,7%) в порівнянні з  аналогічним  періодом  минулого року.

З них:

- 91 питань вирішено позитивно;

- на 1039  надані аргументовані роз’яснення

З загальної кількості опрацьованих звернень:

- прийнятих на особистому прийомі – 556 звернень;

- прийнятих на прямій телефонній лінії - 28 звернень;

- надісланих електронною поштою – 179 звернень.

За своїм характером звернення, що надійшли протягом звітного періоду на адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, розподілилися наступним чином: заяви-1183 (93,85%), скарги-77 (6,14%).

За І півріччя 2014 року до відділу роботи із зверненнями громадян надійшло:

- 313 звернень з Київської міської державної адміністрації (у 2013 році - 512 звернень), серед яких 102 доручення голови Київської міської державної адміністрації;

- 63 звернення від Солом’янської  районної прокуратури;

- 45 звернень від Народних депутатів України;

- 2 звернення від представника уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.

Впродовж звітного періоду до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 147 колективних звернення (11,66 % від усіх звернень). У порівнянні з аналогічним періодом 2013 року загальна кількість колективних звернень зменшилася  на 100  або 40,48 %.

З урахуванням колективних звернень до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації за звітний період звернулося 5011 громадян.

Станом на 01.07.2014 року всі звернення, які надійшли на розгляд до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації виконані без порушення термінів виконання. Не зафіксовано також повторних звернень.

Найгостріші питання, що турбують мешканців району залишаються питання житлово-комунального господарства та благоустрою території, що складають - 765  звернення (60,71%).

Серед основних питань:

- благоустрою – 90 звернень;

- оплати квартир та комунальних послуг – 65 звернень;

- будівництва та ремонт доріг – 44 звернення;

- поточного та капітального ремонту будинків – 25 звернень:

- ремонту дахів – 19 звернень;

- ремонту квартир – 15 звернень;

- ремонту сантехнічного обладнання та комунікацій – 14 звернень;

- ремонту або заміни  ліфтів – 11 звернень.

Питання благоустрою прибудинкових територій,  незадовільного  технічного  стану   будинків є актуальними протягом декількох останніх років. У районі  здебільше  будинки 60-х років забудови, які вичерпали свій потенціал і потребують проведення капітального ремонту, асфальтове покриття  прибудинкових територій також потребує проведення капітальних  ремонтних робіт,  які можуть бути виконані за умови цільового фінансування з міського бюджету.

З метою вирішення цих питань у І півріччі 2014 року  до Департаменту житлово-комунальної інфраструктури надано поадресні переліки об’єктів для виділення коштів на  виконання зазначених робіт.

Серед звернень з питань благоустрою вагома частка - це прохання про знесення  малих архітектурних форм, розміщених на прибудинкових територіях чи зелених зонах. За звітний період демонтовано 77 тимчасових споруд (малих архітектурних форм, кіосків та ін), розміщення та діяльність яких викликали нарікання мешканців району.

Друге місце за кількістю посідають звернення з питань житлової політики. Серед них найчастіше піднімались питання щодо надання житла, зарахування на квартирний облік, зміни договору найму житлових приміщень, внесення змін до справ квартирного обліку.

За звітний період до відділу  роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади  і організації  надійшло 221 таке звернення (17,54%).

Недостатність інвестиційних програм будівництва житла для малозабезпечених громадян та громадян пільгових категорій, відсутність власних коштів у громадян навіть для участі в пільгових програмах  „доступне житло”  не дозволяють поліпшити ситуацію з покращення житлових умов мешканців району.

81 звернення або 6,43 %  надійшло з питання соціального захисту. Основне питання - це виділення матеріальної допомоги, особливо на лікування та проведення операцій.

За звітний період   матеріальна допомога була призначена 457 громадянам на загальну суму 181 533 грн. (у  2013 році  - 379 громадянам на суму 136 057 грн.), а саме:

- 420 громадянам призначена матеріальна допомога на суму 165 400 грн. за рахунок коштів міської цільової програми «Турботи. Назустріч киянам»;

- 34 громадянам – на суму 16 133 грн. за рахунок коштів державного бюджету.

Особлива увага у роботі із зверненнями громадян приділяється розгляду звернень пільгових категорій населення.

В зверненнях осіб пільгових категорій найчастіше порушувалися питання поліпшення житлових умов, отримання матеріальної допомоги та допомоги на лікування, питання  житлово-комунального обслуговування (ремонт квартир, оплата житлово-комунальних послуг, безкоштовне встановлення лічильників обліку гарячого та холодного водопостачання, ремонт санітарно-технічного обладнання у квартирах, ремонт даху) та інші.

З метою збільшення дієвої взаємодії та урізноманітнення форм роботи з мешканцями району продовжена практика проведення як особистих прийомів в Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації, так і виїзних особистих прийомів керівництвом адміністрації.

Особисто головою Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації за вказаний період згідно з графіком  заплановано та проведено:

- 12 особистих прийомів, під час яких розглянуто 74 звернення мешканців та прийнято 86 громадян;

- 12 виїзних прийомів, під час яких  розглянуто 72 звернення мешканців та прийнято 80 громадян.

Районною владою під час особистих прийомів громадян вживаються всі можливі заходи реагування із залученням відповідних служб району для вирішення якомога більшої кількості проблем мешканців району.

Виконанню таких звернень приділяється особлива увага та здійснюється контроль до розв’язання проблем, що спричинили звернення.

Протягом звітного періоду головою та заступниками голови Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації  було проведено 3 прямі телефонні  лінії та  прийнято 28 дзвінків.

За звітний період 179 звернень надійшло до адміністрації електронною поштою через інтернет - приймальню та книгу відгуківщо на 122 звернення менше, ніж за аналогічний період минулого року. Всі звернення опрацьовані  у  встановлені терміни.

Відповіді на такі звернення висвітлено на офіційному веб-сайті адміністрації для широкого доступу відвідувачів.

Систематично робота із зверненнями громадян перевіряється  управлінням з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації. Одночасно, спільно з представниками управління з питань звернень громадян  Київської міської державної адміністрації та комунальних підприємств району, проведено 6 виїзних  днів контролю з виходом на місце та детальним розглядом звернень за участю заявників, обслуговуючих служб та балансоутримувачів. За результатами роботи підготовлено та надано до КМДА відповідні акти.

Відповідно до плану роботи щомісячно відділом організовуються та проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного періоду проведено 6 засідань даної комісії та опрацьовано  7  звернень громадян. За результатами роботи комісії складено відповідні протоколи та підготовлено доручення, які виконано у визначений термін.

При управлінні праці та соціального захисту населення Солом’янської  районної в місті Києві державної адміністрації діє Центр правової допомоги киянам, які опинились в складних життєвих обставинах, де юрист-консульт надає безкоштовні послуги мешканцям району.

Так, за звітний період управлінням праці та соціального захисту населення надано 3 направлення на отримання безкоштовної правової допомоги.

Для підвищення рівня роботи із зверненнями громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду пропозицій, заяв і скарг на офіційному веб-сайті Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації розміщено інформацію  про діяльність органу державної влади і місцевого самоврядування району, надаються безкоштовні правові консультації, розміщуються форми та зразки документів, тощо.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux