Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації за 2015 рік
Впродовж 2015 року до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації через відділ роботи із зверненнями громадян надійшло та було опрацьовано у встановлений термін 5808 звернень громадян.
У порівнянні з 2014 роком кількість звернень, що надійшли до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації збільшилася на 2743 звернення або 47,23%.
З них:
- 448 питань вирішено позитивно;
- на 5026 надані аргументовані роз’яснення.
З загальної кількості опрацьованих звернень безпосередньо до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 2705 звернень, з них:
- 1162 (20,01%) звернень від заявників, які особисто звернулися до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації;
- 683 (11,76%) звернень отримано поштою;
- 842 (14,5%) звернення надійшло електронною поштою (у тому числі 96 звернень, що надійшли на FACEBOOK голови Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації);
- 18 (0,31%) звернень надійшло на пряму телефонну лінію.
За своїм характером звернення, що надійшли протягом звітного періоду на адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, розподілилися наступним чином: заяви-5434 (93,56%), скарги-347 (5,97%), пропозиції-27 (0,46%).
За звітний період до відділу роботи із зверненнями громадян надійшло:
- 3106 звернень (53,47 %) з Київської міської державної адміністрації (у 2014 році - 867 звернень), серед яких 1877 доручень голови Київської міської державної адміністрації, у тому числі 784 звернення із скриньки Київського міського голови (з них: 118 - вирішено по суті, на 1720 надані аргументовані роз’яснення).
- 178 звернень від Народних депутатів України (у 2014 році - 117 звернень);
- 120 звернень від депутатів Київради (у 2014 році – 29 звернень);
- 128 звернень від органів прокуратури України (у 2014 році – 131 звернення).
Впродовж 2015 року до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 677 колективних звернення, (11,66 % від усіх звернень). У порівнянні з 2014 роком загальна кількість колективних звернень збільшилася на 312 або 46,08 %.
Найчастіше в своїх зверненнях громадяни порушували питання житлово-комунального господарства: - 4147 звернень (71,40 %)
Серед основних питань:
- водопостачання – 394 звернення;
- оплати квартир та комунальних послуг – 350 звернень;
- ремонт будинків –316 звернень;
- опалення – 276 звернень;
- будівництва та ремонт доріг – 187 звернень;
- облаштування дитячих майданчиків – 123 звернення;
- ремонту або заміни ліфтів – 101 звернення;
- ремонту дахів – 79 звернень.
Друге місце за кількістю посідають звернення з питань соціального захисту. Основне питання - це надання матеріальної допомоги, особливо на лікування та проведення операцій.
Впродовж 2015 року до відділу роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади і організації надійшло 1091 звернення (18,77%).
За звітний період матеріальна допомога була призначена 1057 громадянам на загальну суму 466 945,00 грн. , а саме:
- 1072 громадянам призначена матеріальна допомога на суму 424 800 грн. за рахунок коштів міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам»;
- 85 громадянам – на суму 42 145 грн. за рахунок коштів державного бюджету.
577 звернень або 9,93% надійшло з питання житлової політики. Серед них найчастіше порушувалися питання щодо надання житла, приватизація житла та зарахування на квартирний облік.
Особлива увага у роботі із зверненнями громадян приділяється розгляду звернень пільгових категорій населення. Серед заявників, які вказали свій соціальний стан:
- 784 звернення учасників АТО;
- 207 звернень від учасників бойових дій;
- 187 звернень від інвалідів І –ІІІ груп;
- 69 звернень від ветеранів праці;
- 36 звернень від родичів учасників АТО;
- 33 заявника з багатодітних сімей;
- 33 звернення від дітей війни;
- 32 звернення від інвалідів Великої Вітчизняної війни;
- 18 учасників Великої Вітчизняної війни;
- 7 звернень одиноких матерів;
- 5 звернень від матерів-героїнь та інші.
З метою збільшення дієвої взаємодії та урізноманітнення форм роботи з мешканцями району продовжена практика проведення як особистих прийомів в Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації, так і виїзних особистих прийомів керівництвом адміністрації.
Особисто головою, виконуючим обов’язки голови Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації за вказаний період згідно з графіком заплановано та проведено:
- 22 особисті прийоми, під час яких розглянуто 108 звернень мешканців та прийнято 139 громадян;
- 23 виїзні прийоми, під час яких розглянуто 114 звернень мешканців та прийнято 166 громадян.
Протягом звітного періоду головою Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації було проведено 3 прямі телефонні лінії та прийнято 18 дзвінків.
За звітний період 842 звернення надійшло до адміністрації електронною поштою через інтернет – приймальню, FACEBOOK голови Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації та книгу відгуків, що на 335 звернень більше, ніж за минулий рік.
Систематично робота із зверненнями громадян перевіряється управлінням з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації. Одночасно, спільно з представниками управління з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації та комунальних підприємств району, проведено 12 виїзних днів контролю з виходом на місце та детальним розглядом звернень за участю заявників, обслуговуючих служб та балансоутримувачів. За результатами роботи підготовлено та надано до КМДА відповідні акти.
Відповідно до плану роботи щомісячно відділом організовуються та проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного періоду проведено 12 засідань даної комісії та опрацьовано 12 звернень громадян. За результатами роботи комісії складено відповідні протоколи та підготовлено доручення, які виконано у визначений термін.
За звітний період проведено перевірку роботи із зверненнями громадян в 12-ти структурних підрозділах адміністрації.
Під час перевірок були надані необхідні рекомендації щодо посилення впливу на стан виконавської дисципліни. Результати перевірок доводились до відома керівників структурних підрозділів.
При управлінні праці та соціального захисту населення Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації діє Центр правової допомоги киянам, які опинились в складних життєвих обставинах, де юрист-консульт надає безкоштовні послуги мешканцям району.
Так, за звітний період управлінням праці та соціального захисту населення надано 12 направлень на отримання безкоштовної правової допомоги.
З метою підвищення рівня роботи із зверненнями громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду пропозицій, заяв і скарг на офіційному веб-сайті Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації розміщено інформацію про діяльність місцевих органів державної влади, надаються безкоштовні правові консультації, розміщуються форми та зразки документів, тощо.
У Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій, забезпечення об’єктивної, неупередженої і вчасної перевірки фактів, викладених у зверненнях.