Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації за 2018 рік
Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації за 2018 рік.
Впродовж 2018 року до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації через відділ роботи із зверненнями громадян надійшло та було опрацьовано у встановлений термін 5213 звернень громадян.
У порівнянні з 2017 роком кількість звернень, що надійшли до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації збільшилася на 328 звернень або 6,27 %.
З них:
- 1344 питання вирішено позитивно;
- на 3539 надані аргументовані роз’яснення.
За своїм характером письмові звернення, що надійшли протягом звітного періоду на адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, розподілилися наступним чином:
- заяв -4886 (93,73 %);
- скарг – 314 (6,02%);
- пропозицій – 13 (0,25 %).
Впродовж 2018 року до відділу роботи із зверненнями громадян надійшло:
- 1667 звернень з Київської міської державної адміністрації (у 2017 році - 1792 звернення), серед яких 335 доручень голови Київської міської державної адміністрації;
- 123 звернення від депутатів Київської міської Ради;
- 318 звернень від Народних депутатів України;
- 88 звернень з Кабінету Міністрів України;
- 99 звернень з Адміністрації Президента України;
- 60 звернень з органів прокуратури України;
- 26 звернень з Верховної Ради України.
Впродовж звітного періоду до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 931 колективне звернення (17,86 % від усіх звернень).
У порівнянні з 2017 роком загальна кількість колективних звернень збільшилася на 104 звернення.
Найгостріші питання, що турбують мешканців району залишаються питання житлово-комунального господарства та благоустрою території, що складають - 4651 звернення (89,22%).
Серед основних питань:
- оплати квартир та комунальних послуг – 368 звернень;
- поточного та капітального ремонту будинків – 359 звернень;
- опалення – 351 звернення;
- незадовільне водопостачання – 260 звернень;
- будівництва та ремонту доріг – 238 звернень;
- ремонту або заміни ліфтів –188 звернень;
- ремонту сантехнічного обладнання та комунікацій – 185 звернень;
- проведення робіт з благоустрою прибудинкової території – 127 звернень;
- ремонту дахів – 124 звернення;
- незадовільне комунальне обслуговування – 112 звернень;
- електропостачання, ремонт та заміна електроприладів – 99 звернень;
- питання діяльності ЖБК, ОСББ – 88 звернень;
- незадовільний стан будинку, прилеглої до будинку території – 78 звернень;
- облаштування дитячого майданчика - 69 звернень;
- встановлення лічильників – 58 звернень;
- ремонту квартир – 35 звернень;
- незадовільний стан підвального приміщення будинку – 34 звернення та інші.
Друге місце за кількістю посідають звернення з питань житлової політики – 569 звернень (10,91%). Серед них найчастіше порушувалися питання щодо надання житла, отримання кімнати для проживання у гуртожитку та зарахування на квартирний облік.
На третьому місці – питання соціального захисту. За звітний період до відділу роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади і організації надійшло 204 звернення (3,91%). Основні питання - це надання матеріальної допомоги, отримання путівок на санаторно-курортне лікування.
За звітний період матеріальна допомога була призначена 1436 громадянам на загальну суму 1 832 777 грн., а саме:
- 1367 громадянам призначена матеріальна допомога на суму 1 784 200 грн. за рахунок коштів міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам»;
- 69 громадянам – на суму 48 577 грн. за рахунок коштів державного бюджету.
Особлива увага у роботі із зверненнями громадян приділяється розгляду звернень пільгових категорій населення. Серед заявників, які вказали свій соціальний стан:
- 146 звернень від інвалідів І,ІІ,ІІІ груп;
- 116 звернень від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій;
- 69 звернень від учасників АТО;
- 60 звернень від ветеранів праці;
- 57 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь;
- 25 звернень від дітей війни;
- 12 звернень від учасників Великої Вітчизняної війни
- 8 звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни та інші.
За результатом розгляду звернень учасників АТО, які впродовж 2018 року звернулися безпосередньо до управління праці та соціального захисту населення Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, 787 заявників отримали адресну допомогу на покриття житлово-комунальних послуг, 27 учасників АТО та 148 дітей у супроводі 116 дорослих отримали путівки на санаторно-курортне лікування.
В зверненнях осіб пільгових категорій найчастіше порушувалися питання надання субсидії, житлово-комунального обслуговування (оплата житлово-комунальних послуг, ремонт будинку, безкоштовне встановлення лічильників обліку гарячого та холодного водопостачання, ремонт санітарно-технічного обладнання у квартирах, ремонт квартир, ремонт даху), отримання матеріальної допомоги, отримання путівок на санаторно-курортне лікування, поліпшення житлових умов та інші.
З метою збільшення дієвої взаємодії та урізноманітнення форм роботи з мешканцями району продовжена практика проведення як особистих прийомів у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації, так і виїзних особистих прийомів керівництвом адміністрації.
Особисто головою Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації у 2018 році згідно з графіком проведено:
- 20 особистих прийомів, під час яких розглянуто 95 звернень мешканців та прийнято 147 громадян;
- 19 виїзних прийомів, під час яких розглянуто 95 звернень мешканців та прийнято 135 громадян.
За звітний період у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації головою району було проведено 11 прямих «гарячих» телефонних ліній та прийнято 43 дзвінка.
Всі питання, які були порушені в телефонних зверненнях зареєстровано, деякі з них було вирішено у найкоротші терміни.
За звітний період 792 звернення надійшло до адміністрації електронною поштою, що на 105 звернень менше, ніж за минулий рік. Всі звернення зареєстровані та опрацьовані у встановлені терміни.
У Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації відпрацьована дієва система контролю за своєчасним і якісним розглядом звернень громадян.
Щопонеділка, відповідальним за роботу із зверненнями громадян, в системі електронного документообігу «АСКОД» надсилаються нагадування про закінчення термінів виконання звернень громадян у структурних підрозділах адміністрації.
Щочетверга у керівника апарату проводяться наради щодо стану виконавської дисципліни з розгляду звернень громадян.
Щомісячно, відповідно до затвердженого графіка, керівники структурних підрозділів Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації звітують про хід розгляду звернень у підпорядкованих підрозділах.
Систематично робота із зверненнями громадян перевіряється управлінням з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації. Одночасно, спільно з представниками управління з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації та комунальних підприємств району, проведено 21 виїзний день контролю з виходом на місце та детальним розглядом звернень за участю заявників, обслуговуючих служб та балансоутримувачів. За результатами роботи підготовлено та надано до КМДА відповідні акти.
Відповідно до плану роботи щомісячно відділом організовуються та проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного періоду проведено 12 засідань даної комісії та опрацьовано 12 звернень громадян. За результатами роботи комісії складено відповідні протоколи та підготовлені доручення, які виконані у визначений термін.
За звітний період проведено перевірку роботи із зверненнями громадян в 12-ти структурних підрозділах адміністрації.
Під час перевірок були надані необхідні рекомендації щодо посилення впливу на стан виконавської дисципліни. Результати перевірок доводились до відома керівників структурних підрозділів.
У структурних підрозділах Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації чітко визначені посадові особи, відповідальні за роботу із зверненнями громадян. Обов’язки з ведення діловодства за зверненнями громадян зафіксовано в посадових інструкціях відповідних працівників.
З метою підвищення рівня роботи із зверненнями громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду пропозицій, заяв і скарг на офіційному веб-сайті Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації розміщено інформацію про організацію роботи із зверненнями громадян, графіки особистих прийомів громадян, діяльність місцевих органів державної влади, форми та зразки документів, тощо.
Також на офіційному веб-сайті Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації розміщується інформація щодо стану роботи із звернення громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації.
Організація роботи по своєчасному та об’єктивному розгляду звернень громадян, задоволенню їх законних прав та інтересів є важливим напрямком роботи Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, засобом збереження суспільно-політичної та економічної стабільності в державі. Тому питання дотримання статті 40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109 постійно знаходяться на особливому контролі у керівництва адміністрації.
Протягом 2018 року на адресу голови Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 50 подяк.