Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації за 9 місяців 2015 року


За 9 місяців 2015 року до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації через відділ роботи із зверненнями громадян надійшло та було опрацьовано у встановлені терміни 4275 звернень громадян.
Спостерігається значне збільшення звернень (на 2264 звернення або 52,93%) в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Період часу |
9 місяців |
||||
2011 рік |
2012 рік |
2013 рік |
2014 рік |
2015 рік |
|
Всього звернень |
3263 |
3312 |
2911 |
2013 |
4275 |
З них:
- 318 питань вирішено позитивно;
- на 3486 надані аргументовані роз’яснення.
За своїм характером письмові звернення, що надійшли протягом звітного періоду на адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, розподілилися наступним чином:
- заяв -3969 (92,84 %);
- скарг – 281 (6,57%);
- подяки – 25 (0,58 %).
З загальної кількості опрацьованих звернень:
- 859 (20,09%) звернень від заявників, які особисто звернулися до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації;
- 523 ( 12,33%) звернення надійшло електронною поштою (у тому числі 63 звернення, що надійшли на FACEBOOK голови Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації);
- 18 ( 0,42%) звернень надійшли на пряму телефонну лінію.
За 9 місяців 2015 року до відділу роботи із зверненнями громадян надійшло:
- 2379 звернень з Київської міської державної адміністрації (у 2014 році - 551 звернення), серед яких 1585 доручень голови Київської міської державної адміністрації (у 2014 році - 163);
- 42 звернення від Солом’янської районної прокуратури;
- 109 звернень від Народних депутатів України;
- 64 звернення від депутатів Київської міської Ради;
- 2 звернення від уповноваженого Верховної Ради України з прав людини;
- 1 звернення з Верховної Ради України;
- 1 звернення від представника уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.
Впродовж звітного періоду до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 436 колективних звернень (10,19 % від усіх звернень). У порівнянні з аналогічним періодом 2014 року загальна кількість колективних звернень збільшилася на 204 звернення.
Станом на 30.09.2015 року всі звернення, які надійшли на розгляд до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації виконані без порушення термінів виконання. Не зафіксовано також повторних звернень.
Найгостріші питання, що турбують мешканців району залишаються питання житлово-комунального господарства та благоустрою території, що складають - 3084 звернення (70,48%).
Серед основних питань:
- благоустрою – 409 звернень;
- оплати квартир та комунальних послуг – 268 звернень;
- поточного та капітального ремонту будинків – 236 звернень;
- встановлення лічильників – 178 звернень;
- будівництва та ремонт доріг – 151 звернення;
- незадовільний стан будинку – 114 звернень;
- ремонту сантехнічного обладнання та комунікацій – 99 звернень;
- облаштування дитячого майданчика – 97 звернень;
- ремонту або заміни ліфтів – 79 звернень;
- демонтаж МАФ – 71 звернення;
- ремонту дахів – 54 звернення;
- незадовільне комунальне обслуговування – 52 звернення та інші.
Серед звернень з питань благоустрою вагома частка - це прохання про знесення малих архітектурних форм, розміщених на прибудинкових територіях чи зелених зонах. За звітний період демонтовано 192 тимчасові споруди (малі архітектурни форми, кіоски та ін), розміщення та діяльність яких викликали нарікання мешканців району.
Друге місце за кількістю посідають звернення з питань соціального захисту. Основне питання - це надання матеріальної допомоги, особливо на лікування та проведення операцій.
За 9 місяців 2015 року до відділу роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади і організації надійшло 842 таких звернення (19,69%).
За звітний період матеріальна допомога була призначена 740 громадянам на загальну суму 277 900,50 грн. , а саме:
- 691 громадянину призначена матеріальна допомога на суму 254 650 грн. за рахунок коштів міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам»;
- 49 громадянам – на суму 123 250,50 грн. за рахунок коштів державного бюджету.
433 звернень або 10,13% надійшло з питання житлової політики. Серед них найчастіше порушувалися питання щодо надання житла, приватизація житла та зарахування на квартирний облік.
Особлива увага у роботі із зверненнями громадян приділяється розгляду звернень пільгових категорій населення. Серед заявників, які вказали свій соціальний стан:
- 586 звернень від учасників АТО;
- 150 звернень від учасників бойових дій;
- 139 звернень від інвалідів І-ІІ-ІІІ груп;
- 49 звернень від ветеранів праці;
- 26 звернень від дітей війни;
- 24 заявника з багатодітних сімей;
- 20 звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни (з них: 4 звернення задоволено, на 14 надані аргументовані роз’яснення);
- 16 звернень від учасників Великої Вітчизняної війни;
- 7 звернення одиноких матерів та інше.
В зверненнях осіб пільгових категорій найчастіше порушувалися питання житлово-комунального обслуговування (оплата житлово-комунальних послуг, безкоштовне встановлення лічильників обліку гарячого та холодного водопостачання, ремонт санітарно-технічного обладнання у квартирах, ремонт квартир, ремонт даху), отримання матеріальної допомоги, поліпшення житлових умов та інші.
З метою збільшення дієвої взаємодії та урізноманітнення форм роботи з мешканцями району продовжена практика проведення як особистих прийомів в Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації, так і виїзних особистих прийомів керівництвом адміністрації.
Особисто головою Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації за вказаний період згідно з графіком заплановано та проведено:
- 16 особистих прийомів, під час яких розглянуто 79 звернень мешканців та прийнято 95 громадян;
- 18 виїзних прийомів, під час яких розглянуто 93 звернення мешканців та прийнято 136 громадян.
Районною владою під час особистих прийомів громадян вживаються всі можливі заходи реагування із залученням відповідних служб району для вирішення якомога більшої кількості проблем мешканців району.
Протягом звітного періоду головою Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації було проведено 3 прямі телефонні лінії та прийнято 18 дзвінків.
За звітний період 523 звернення надійшло до адміністрації електронною поштою через інтернет - приймальню та книгу відгуків, що на 230 звернень більше, ніж за аналогічний період минулого року. Всі звернення зареєстровані та опрацьовані у встановлені терміни.
Систематично робота із зверненнями громадян перевіряється управлінням з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації. Одночасно, спільно з представниками управління з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації та комунальних підприємств району, проведено 9 виїзних днів контролю з виходом на місце та детальним розглядом звернень за участю заявників, обслуговуючих служб та балансоутримувачів. За результатами роботи підготовлено та надано до КМДА відповідні акти.
Відповідно до плану роботи щомісячно відділом організовуються та проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного періоду проведено 9 засідань даної комісії та опрацьовано 9 звернень громадян. За результатами роботи комісії складено відповідні протоколи та підготовлено доручення, які виконано у визначений термін.
За звітний період проведено перевірку роботи із зверненнями громадян в 9-ти структурних підрозділах адміністрації.
Під час перевірок були надані необхідні рекомендації щодо посилення впливу на стан виконавської дисципліни. Результати перевірок доводились до відома керівників структурних підрозділів.
При управлінні праці та соціального захисту населення Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації діє Центр правової допомоги киянам, які опинились в складних життєвих обставинах, де юрист-консульт надає безкоштовні послуги мешканцям району.
Так, за звітний період управлінням праці та соціального захисту населення надано 10 направлень на отримання безкоштовної правової допомоги.
З метою підвищення рівня роботи із зверненнями громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду пропозицій, заяв і скарг на офіційному веб-сайті Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації розміщено інформацію про діяльність місцевих органів державної влади, надаються безкоштовні правові консультації, розміщуються форми та зразки документів, тощо.
Відділом роботи із зверненнями громадян і в подальшому буде приділятися належна увага підвищенню персональної відповідальності посадових осіб за якість і ефективність роботи із зверненнями громадян, недопущенню фактів формального ставлення до розгляду звернень мешканців району.