Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації за І квартал 2015 року

Опубліковано 05 травня 2015 року о 17:03
фото

За  І квартал 2015 року до Солом’янської  районної в місті Києві державної адміністрації через відділ роботи із зверненнями громадян надійшло та було опрацьовано 956 звернень громадян.

Спостерігається значне збільшення звернень (на 376 звернень або 39,33%) в порівнянні з  аналогічним  періодом  минулого року.  

Період часу

                                              І квартал

2011 рік

2012 рік

2013 рік

  2014 рік

2015 рік

Всього звернень  

1022

1059

967

580

956

За своїм характером письмові звернення, що надійшли протягом звітного періоду на адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, розподілилися наступним чином:

- заяв -900 (94,14 %);

- скарг – 56 (5,85%);

- подяки – 5 (0,76 %).

З загальної кількості опрацьованих звернень:

- 592 (61,92 %) становлять письмові звернення;

-   246 (25,73%) звернень від заявників, які особисто звернулися до відділу роботи із зверненнями громадян;

- 112 ( 11,73%) звернень надійшло електронною поштою (у тому числі 4 звернення надійшло на FACEBOOK голови);

-  6 ( 0,63%) звернень надійшли на пряму телефонну лінію.

З Київської міської державної адміністрації надійшло 466 звернень (у 2014 році - 98 звернень), серед яких 267 доручень голови Київської міської державної адміністрації.

Для розгляду за належністю до відділу роботи із зверненнями громадян Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації передано: від Народних депутатів України -  25 звернень, від депутатів Київської міської ради – 11 звернень, з Солом’янської районної прокуратури – 15 звернень. 

Кореспондент, звідки надійшло звернення

 

І квартал

2014 рік

  І квартал

2015 рік

+/-

Київська міська державна адміністрація

98

466

+366

з них:

 

 

 

доручення голови Київської міської державної адміністрації

17

267

+250

Народні депутати України

8

25

+17

Депутати  Київради

2

11

+9

Верховна Рада України

1

0

+1

Київська міська та районна прокуратура

27

15

-12

З них:

- 127 питань вирішено позитивно;

- на  721  надані аргументовані роз’яснення

 

У своїх зверненнях мешканці найчастіше порушували наступні питання:

- житлово-комунального господарства – 623 звернення або 65,17%;

- соціального забезпечення – 328 або 34,31%;

- житлової політики -  111 або 11,61%;

- торгівлі та побутового обслуговування – 77 або 8,06 %;

- забезпечення дотримання законності та правопорядку – 50 або 5,23%;

- земельних відносин та будівництва – 25 або 2,62%;

- охорони здоров’я - 21 або 2,19%;

- невдоволення від встановлення мафів – 13 або 1,36%.

Як свідчить аналіз заяв, скарг та пропозицій основними питаннями житлово-комунального напрямку залишаються такі питання:

 

„Основні питання житлово-комунального господарства”

Основні питання житлово-комунального господарства

      І

квартал

2014 рік

І квартал

2015 рік

+/-

оплата за житлово-комунальні послуги

37

149

+112

проведення робіт з благоустрою територій

292

51

-241

незадовільне опалення

18

51

+33

незадовільне водопостачання

17

44

+27

встановлення лічильників обліку водопостачання

4

43

+39

ремонт санітарно-технічного обладнання

7

23

+16

поточний ремонт будинків

6

21

+17

ремонт асфальтового покриття

21

15

-6

благоустрій дитячих майданчиків

8

9

+1

утримання підвальних приміщень будинків

3

9

+6

ремонт дахів

11

9

-2

незадовільне комунальне обслуговування

11

7

-4

ремонт ліфтів

4

5

+1

ремонт квартир

9

0

+9

Спостерігається  значне збільшення звернень з питань соціального захисту. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість звернень збільшилася на 284 звернення. Основне питання - це  надання матеріальної допомоги учасникам АТО. За І квартал 2015 року до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації з даного питання надійшло 236 звернень. 

За І півріччя 2015 року до відділу роботи із зверненнями громадян надійшло  98 колективних звернень   (що на 41 звернення більше, ніж за аналогічний період 2014 року).

Найчастіше в своїх колективних зверненнях громадяни порушували питання:

- житлово-комунального господарства та благоустрою території - 85  звернень (86,34%),

- торгівлі та побутового обслуговування населення – 21 звернення (21,43%),

- забезпечення законності та правопорядку – 12 звернень (8,16%),  

- питання будівництва та землекористування – 8 звернень (8,5%), 

- транспорту – 6 звернень (6,12%) та ін.

Як свідчить аналіз колективних звернень найбільша кількість підписів у наступних зверненнях:

- 154 підписи залишили мешканці з вул. Освіти, 14-А (вимога зупинити будівництво багатоповерхових житлових будинків на вул. Освіти, 16 та 16-А; пропозиція по створенню скверу та облаштуванню дитячого майданчика на місці запланованого будівництва).

- 121 підпис залишили заявники з вул. Патріотів, 98  (прохання встановити лічильник обліку теплової енергії у будинку).

- 85 підписів мешканців з вул. Металістів (щодо незгоди із перейменуванням вулиці Металістів та ремонту асфальтового покриття).

- 83 підписи залишили мешканці з просп. Перемоги, 39 (незадовільне опалення у будинку та заміну ліфтів).

З урахуванням колективних звернень до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації за звітний період звернулося 4222 громадянина.

Особлива увага у роботі із зверненнями громадян приділяється розгляду звернень пільгових категорій населення. Серед заявників, які вказали свій соціальний стан:

- 41 звернення від інвалідів І –ІІІ груп;

- 13 звернень від ветеранів праці;

- 4 звернення від інвалідів Великої Вітчизняної війни (з них: 1 звернення задоволено, на 2 надані аргументовані роз’яснення);

- 1 звернення від учасника Великої Вітчизняної війни;

- 9 звернень від заявників з багатодітних сімей;

- 53 звернення від учасників бойових дій;

- 8 звернень від дітей війни та інші.

В зверненнях осіб пільгових категорій найчастіше порушувалися питання незадовільного житлово-комунального обслуговування, поліпшення житлових умов, отримання матеріальної допомоги, допомоги на лікування та інші.

З метою збільшення дієвої взаємодії з мешканцями району проводяться особисті прийоми керівництвом Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації та виїзні особисті прийоми.

На особистих прийомах за І квартал 2015 року розглянуто 87 звернень громадян.

Особисто головою Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації за І квартал 2015  році згідно з графіком  заплановано та проведено:

- 5 особистих прийомів, під час яких розглянуто 26 звернень мешканців та прийнято 26 громадян;

- 6 виїзних прийомів, під час яких  розглянуто 33 звернення мешканців та прийнято 56 громадян.

Районною владою під час особистих прийомів громадян вживаються всі можливі заходи реагування із залученням відповідних служб району для вирішення якомога більшої кількості проблем мешканців району.

Протягом звітного періоду головою Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації  проведена 1 пряма телефонна лінія та  прийнято 6 дзвінків.

За звітний період 112  звернень надійшло до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації електронною поштою через інтернет - приймальню та книгу відгуківщо на 43 звернення більше, ніж за аналогічний період минулого року. Всі звернення опрацьовані  у  встановлені терміни.

Систематично робота із зверненнями громадян перевіряється  управлінням з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації. Одночасно, спільно з представниками управління з питань звернень громадян  Київської міської державної адміністрації та комунальних підприємств району, проведено 3 виїзні  дні контролю з виходом на місце та детальним розглядом звернень за участю заявників, обслуговуючих служб та балансоутримувачів. За результатами роботи підготовлено та надано до КМДА відповідні акти.

Відповідно до плану роботи щомісячно відділом організовуються та проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного періоду проведено 3 засідання даної комісії та опрацьовано  3  звернення громадян. За результатами роботи комісії складено відповідні протоколи та підготовлено доручення, які виконано у визначений термін.

За звітний період проведено  перевірку роботи із зверненнями громадян

 в 3-х структурних підрозділах адміністрації, а саме:

- відділі будівництва, архітектури та землекористування

- управлінні житлово-комунального господарства;

- відділі контролю за благоустроєм району.

Під час перевірок порушень вимог чинного законодавства щодо звернень громадян не виявлено, за результатами складено відповідні акти, підрозділам надано письмові методичні рекомендації для керівництва в подальшій роботі із зверненнями.

При управлінні праці та соціального захисту населення Солом’янської  районної в місті Києві державної адміністрації діє Центр правової допомоги киянам, які опинились в складних життєвих обставинах, де юрист-консульт надає безкоштовні послуги мешканцям району.

Так, за звітний період управлінням праці та соціального захисту населення надано 5 направлень на отримання безкоштовної правової допомоги.

Організація роботи по своєчасному та об’єктивному розгляду звернень громадян, задоволенню їх законних прав та інтересів є важливим напрямком роботи Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, засобом збереження суспільно-політичної та економічної стабільності в державі. Тому питання дотримання статті 40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109 постійно знаходяться на особливому контролі у керівництва  адміністрації.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux