Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації за І квартал 2017 року

Опубліковано 06 квітня 2017 року о 13:02
фото

За І квартал 2017 року до Солом’янської  районної в місті Києві державної адміністрації через відділ роботи із зверненнями громадян надійшло та було опрацьовано у встановлений термін 1152 звернення громадян.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року  кількість звернень, що надійшли до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації зменшилася на 99 звернень або 8,6 %.

З них:

- 107 питань вирішено позитивно;

- на 769 питань  надані аргументовані роз’яснення.

За своїм характером звернення, що надійшли протягом звітного періоду на адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, розподілилися наступним чином:

- заяв -1065 (92,45 %);

- скарг – 82 (7,12%);

- пропозицій – 5 (0,43 %).

За звітний період до відділу роботи із зверненнями громадян надійшло:

- 430 звернень з Київської міської державної адміністрації, серед яких 111 доручень голови Київської міської державної адміністрації;

- 601 звернення від заявників, які особисто звернулися до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації;

- 51 звернення від депутатів Київської міської Ради;

- 46 звернень від Народних депутатів України;

- 34 звернення з Кабінету Міністрів України;

- 22 звернення з Адміністрації Президента України; 

- 19 звернень з органів прокуратури України;

- 9 звернень з Верховної Ради України. 

Впродовж звітного періоду до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 197 колективних звернень (17,1 % від усіх звернень).

Найгостріші питання, що турбують мешканців району залишаються питання житлово-комунального господарства та благоустрою території, що складають - 909  звернень (78,9%).

Серед основних питань:

- оплати квартир та комунальних послуг – 151 звернення;

- опалення – 102 звернення;                            

- поточного та капітального ремонту будинків – 79 звернень;

- благоустрою – 81 звернення;

- ремонту сантехнічного обладнання та комунікацій – 42 звернення;

- встановлення лічильників – 25 звернень;

- будівництва та ремонт доріг – 29  звернень;

- ремонту або заміни  ліфтів –22 звернення;

- ремонту дахів – 30 звернень;

- облаштування дитячого майданчика - 12 звернень  та інші.

Солом’янською районною в місті Києві державною адміністрацією вживаються всі можливі заходи щодо вирішення якомога більшої кількості питань, порушених у зверненнях мешканцями району.

Друге місце за кількістю посідають звернення з питань житлової політики - 154 звернення (13,37%). Серед них найчастіше порушувалися питання щодо надання житла, отримання кімнати для проживання у гуртожитку, приватизації житла та  зарахування на квартирний облік.

На третьому місці - питання забезпечення дотримання законності та правопорядку. За звітний період  до відділу  роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади  і організації  надійшло 67 звернень (5,81%). Серед основних питань: проведення мирних заходів, мітингів, громадських слухань, питання паспортного режиму, порушення правопорядку та інше.

61 звернення надійшло з питання соціального захисту (5,29%). Основні питання - це надання матеріальної допомоги на лікування та проведення операцій, отримання путівок на санаторно-курортне лікування.

За І квартал 2017 року матеріальна допомога була призначена 477 громадянам на загальну суму 412 793,50 грн., а саме:

- 456  громадянам призначена матеріальна допомога на суму 399 700 грн. за рахунок коштів міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам»;

- 21 громадянину – на суму 13 093,50 грн. за рахунок коштів державного бюджету.

Особлива увага у роботі із зверненнями громадян приділяється розгляду звернень пільгових категорій населення. Серед заявників, які вказали свій соціальний стан:

- 40 звернень від інвалідів І-ІІ-ІІІ груп;

- 22 звернення від учасників АТО та родичів учасників АТО;

- 23 звернення від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій;

-20 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь;

-  16 звернень від ветеранів праці;

-  6 звернень від дітей війни;

-  4 звернення від інвалідів Великої Вітчизняної війни та інше.

Безпосередньо до управління праці та соціального захисту населення Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації за І квартал 2017 року звернулося 264 учасника АТО із заявами щодо призначення адресної допомоги на покриття житлово-комунальних послуг. На даний час 33 заяви повністю задоволено.

В зверненнях осіб пільгових категорій найчастіше порушувалися питання  житлово-комунального обслуговування (оплата житлово-комунальних послуг, ремонт квартир, ремонт будинку, безкоштовне встановлення лічильників обліку гарячого та холодного водопостачання, ремонт санітарно-технічного обладнання у квартирах, ремонт даху), отримання матеріальної допомоги, поліпшення житлових умов  та інші.

З метою збільшення дієвої взаємодії та урізноманітнення форм роботи з мешканцями району продовжена практика проведення як особистих прийомів в Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації, так і виїзних особистих прийомів керівництвом адміністрації.

Особисто головою за вказаний період згідно з графіком  заплановано та проведено:

- 5 особистих прийомів, під час яких розглянуто 23 звернення мешканців та прийнято 27  громадян;

-5 виїзних прийомів, під час яких  розглянуто 27  звернень мешканців та прийнято 33 громадянина.

Щомісячні звіти про проведення особистих та виїзних прийомів  надаються до управління з питань звернень громадян  Київської міської державної адміністрації.

Районною владою під час особистих прийомів громадян вживаються всі можливі заходи реагування із залученням відповідних служб району для вирішення якомога більшої кількості проблем мешканців району.

За звітний період у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації головою району було проведено 3 прямі «гарячі» телефонні лінії та прийнято 12 дзвінків.

Питання, які були порушені в телефонних зверненнях зареєстровано, деякі з них було вирішено у найкоротші терміни.

За період з 01.01.2017 по 31.03.2017  року 176 звернень надійшло до адміністрації електронною поштоющо на 16 звернень більше, ніж за аналогічний період минулого року. Всі звернення зареєстровані та опрацьовані  у  встановлені терміни.

Систематично робота із зверненнями громадян перевіряється  управлінням з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації. Одночасно, спільно з представниками управління з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації та комунальних підприємств району, проведено 5 виїзних  днів контролю з виходом на місце та детальним розглядом звернень за участю заявників, обслуговуючих служб та балансоутримувачів. За результатами роботи підготовлено та надано до управління з питань звернень громадян  Київської міської державної адміністрації відповідні акти.

Щомісячно, відповідно до затвердженого графіка, керівники структурних підрозділів Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації звітують про хід розгляду звернень у підпорядкованих підрозділах. Впродовж І кварталу 2017 року  заслухано звіти про роботу із зверненнями громадян керівників 3-х структурних підрозділів адміністрації.

Відповідно до плану роботи щомісячно відділом організовуються та проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного періоду проведено 3 засідання даної комісії та опрацьовано 3 звернення громадян. За результатами роботи комісії складено відповідні протоколи та підготовлені доручення, які виконано у визначений термін. Звіти  про засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян передано до управління з питань звернень громадян  Київської міської державної адміністрації.

За звітний період проведено  перевірку роботи із зверненнями громадян

в 3-х структурних підрозділах адміністрації.

Під час перевірок були надані необхідні рекомендації щодо посилення впливу на стан виконавської дисципліни. Результати перевірок доводились до відома керівників структурних підрозділів. 

При управлінні праці та соціального захисту населення Солом’янської  районної в місті Києві державної адміністрації діє Центр правової допомоги киянам, які опинились в складних життєвих обставинах, де юрист-консульт надає безкоштовні послуги мешканцям району.

З метою підвищення рівня роботи із зверненнями громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду пропозицій, заяв і скарг на офіційному веб-сайті Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації розміщено інформацію  про діяльність місцевих органів державної влади, розміщені форми та зразки документів, тощо.

Протягом І кварталу 2017 року на адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 6 подяк.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux