Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації за І квартал 2018 року


За І квартал 2018 року до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації через відділ роботи із зверненнями громадян надійшло та було опрацьовано у встановлений термін 1221 звернення громадян.
У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість звернень, що надійшли до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації збільшилася на 69 звернень або 5,65 %.
З них:
- 151 питання вирішено позитивно;
- на 767 питань надані аргументовані роз’яснення.
За своїм характером звернення, що надійшли протягом звітного періоду на адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, розподілилися наступним чином:
- заяв -1134 (92,87 %);
- скарг – 81 (6,33%);
- пропозицій – 6 (0,49 %).
За звітний період до відділу роботи із зверненнями громадян надійшло:
- 376 звернень з Київської міської державної адміністрації, серед яких 13 доручень голови Київської міської державної адміністрації;
- 408 звернень від заявників, які особисто звернулися до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації;
- 49 звернень від Народних депутатів України;
- 37 звернень з Кабінету Міністрів України;
- 36 звернень від депутатів Київської міської Ради;
- 27 звернень з Адміністрації Президента України;
- 14 звернень з органів прокуратури України;
- 5 звернень з Верховної Ради України.
Впродовж звітного періоду до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 211 колективних звернень (17,28 % від усіх звернень).
Найгостріші питання, що турбують мешканців району залишаються питання житлово-комунального господарства та благоустрою території, що складають - 1018 звернень (83,37%).
Серед основних питань:
- оплати квартир та комунальних послуг – 112 звернень;
- опалення – 87 звернень;
- поточного та капітального ремонту будинків – 81 звернення;
- водопостачання – 63 звернення;
- благоустрою – 56 звернень;
- ремонту або заміни ліфтів –54 звернення;
- ремонту дахів – 34 звернення;
- ремонту сантехнічного обладнання та комунікацій – 33 звернення;
- будівництва та ремонт доріг – 24 звернення;
- облаштування дитячого майданчика - 14 звернень;
- встановлення лічильників – 13 звернень та інші.
Солом’янською районною в місті Києві державною адміністрацією вживаються всі можливі заходи щодо вирішення якомога більшої кількості питань, порушених у зверненнях мешканцями району.
Друге місце за кількістю посідають звернення з питань житлової політики - 187 звернень (15,31%). Серед них найчастіше порушувалися питання щодо надання житла, отримання кімнати для проживання у гуртожитку та зарахування на квартирний облік.
На третьому місці - питання соціального захисту. За звітний період до відділу роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади і організації надійшло 44 звернення (3,06%). Основні питання - це надання матеріальної допомоги, отримання путівок на санаторно-курортне лікування.
За І квартал 2018 року матеріальна допомога була призначена 436 громадянам на загальну суму 581 670,50 грн., а саме:
- 419 громадянам призначена матеріальна допомога на суму 570 000 грн. за рахунок коштів міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам»;
- 17 громадянам – на суму 11 670,50 грн. за рахунок коштів державного бюджету.
Особлива увага у роботі із зверненнями громадян приділяється розгляду звернень пільгових категорій населення. Серед заявників, які вказали свій соціальний стан:
- 36 звернень від інвалідів І-ІІ-ІІІ груп;
- 18 звернень від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій;
- 18 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь;
- 12 звернень від ветеранів праці;
- 5 звернень від дітей війни;
- 1 звернення від інваліда Великої Вітчизняної війни та інше.
Безпосередньо до управління праці та соціального захисту населення Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації за І квартал 2018 року звернулося 634 учасника АТО із заявами щодо призначення адресної допомоги на покриття житлово-комунальних послуг.
В зверненнях осіб пільгових категорій найчастіше порушувалися питання житлово-комунального обслуговування (оплата житлово-комунальних послуг, ремонт будинку, ремонт санітарно-технічного обладнання у квартирах, ремонт квартир, ремонт даху, безкоштовне встановлення лічильників обліку гарячого та холодного водопостачання), отримання матеріальної допомоги, отримання путівок на санаторно-курортне лікування, поліпшення житлових умов та інші.
З метою збільшення дієвої взаємодії та урізноманітнення форм роботи з мешканцями району продовжена практика проведення як особистих прийомів в Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації, так і виїзних особистих прийомів керівництвом адміністрації.
Особисто головою за вказаний період згідно з графіком заплановано та проведено:
- 4 особисті прийоми, під час яких розглянуто 22 звернення мешканців та прийнято 34 громадянина;
- 5 виїзних прийомів, під час яких розглянуто 30 звернень мешканців та прийнято 46 громадян.
Щомісячні звіти про проведення особистих та виїзних прийомів надаються до управління з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації.
За звітний період у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації головою району було проведено 3 прямі «гарячі» телефонні лінії та прийнято 19 дзвінків.
Питання, які були порушені в телефонних зверненнях зареєстровано, деякі з них було вирішено у найкоротші терміни.
За період з 01.01.2018 по 31.03.2018 року 188 звернень надійшло до адміністрації електронною поштою, що на 12 звернень більше, ніж за аналогічний період минулого року. Всі звернення зареєстровані та опрацьовані у встановлені терміни.
Систематично робота із зверненнями громадян перевіряється управлінням з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації. Одночасно, спільно з представниками управління з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації та комунальних підприємств району, проведено 3 виїзні дні контролю з виходом на місце та детальним розглядом звернень за участю заявників, обслуговуючих служб та балансоутримувачів. За результатами роботи підготовлено та надано до управління з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації відповідні акти.
Щомісячно, відповідно до затвердженого графіка, керівники структурних підрозділів Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації звітують про хід розгляду звернень у підпорядкованих підрозділах.
Відповідно до плану роботи щомісячно відділом організовуються та проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного періоду проведено 3 засідання даної комісії та опрацьовано 3 звернення громадян. За результатами роботи комісії складено відповідні протоколи та підготовлені доручення, які виконано у визначений термін. Звіти про засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян передано до управління з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації.
За звітний період проведено перевірку роботи із зверненнями громадян в 3-х структурних підрозділах адміністрації.
Під час перевірок були надані необхідні рекомендації щодо посилення впливу на стан виконавської дисципліни. Результати перевірок доводились до відома керівників структурних підрозділів.
Акти перевірок щомісячно передаються до управління з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації.
Під час перевірок порушень вимог чинного законодавства щодо звернень громадян не виявлено.
При управлінні праці та соціального захисту населення Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації діє Центр правової допомоги киянам, які опинились в складних життєвих обставинах, де юрист-консульт надає безкоштовні послуги мешканцям району.
З метою підвищення рівня роботи із зверненнями громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду пропозицій, заяв і скарг на офіційному веб-сайті Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації розміщено інформацію про діяльність місцевих органів державної влади, розміщені форми та зразки документів, тощо.
Протягом І кварталу 2018 року на адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 13 подяк.