Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації за І квартал 2019 року

Опубліковано 11 квітня 2019 року о 17:15
фото

За І квартал 2019 року до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації через відділ роботи із зверненнями громадян надійшло та було опрацьовано у встановлений термін 1420 звернень громадян. 
У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість звернень, що надійшли до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації збільшилася на 199 звернень або 14,01 %.

З них: 
- 336 питань вирішено позитивно;
- на 723 питання надані аргументовані роз’яснення.
За своїм характером звернення, що надійшли протягом звітного періоду на адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, розподілилися таким чином: 
- заяв -1329 (93,59 %);
- скарг – 85 (5,99 %);
- пропозицій – 6 (0,42 %).

За звітний період до відділу роботи із зверненнями громадян надійшло:
- 429 звернень з Київської міської державної адміністрації, серед яких 84 доручення голови Київської міської державної адміністрації; 
- 538 звернень від заявників, які особисто звернулися до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації;
- 70 звернень від народних депутатів України;
- 20 звернень з Кабінету Міністрів України;
- 21звернення від депутатів Київської міської ради; 
- 34 звернення з Адміністрації Президента України; 
- 17 звернень з органів прокуратури України; 
- 9 звернень з Верховної Ради України.

Впродовж звітного періоду до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 194 колективних звернення (13,66 % від усіх звернень). 
Найгостріші питання, що турбують мешканців району залишаються питання житлово-комунального господарства та благоустрою території, що складають - 1333 звернення (93,87%).
Серед основних питань:
- благоустрою – 146 звернень;
- оплати квартир та комунальних послуг – 128 звернень;
- поточного та капітального ремонту будинків – 91 звернення;
- опалення – 78 звернень; 
- водопостачання – 55 звернень;
- будівництва та ремонту доріг – 51 звернення;
- ремонту сантехнічного обладнання та комунікацій – 48 звернень;
- ремонту дахів – 47 звернень;
- ремонту або заміни ліфтів – 45 звернень;
- встановлення лічильників – 22 звернення;
- облаштування дитячого майданчика - 19 звернень та інші.
Солом’янська районна в місті Києві державна адміністрація вживає всіх можливих заходів щодо вирішення якомога більшої кількості питань, порушених у зверненнях мешканцями району.

Друге місце за кількістю посідають звернення з питань житлової політики - 112 звернень (7,89%). Серед них найчастіше порушувалися питання щодо надання житла, отримання кімнати для проживання у гуртожитку та зарахування на квартирний облік.
На третьому місці - питання соціального захисту. За звітний період до відділу роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади і організації надійшло 76 звернень (5,35%). Основні питання - це надання матеріальної допомоги, отримання путівок на санаторно-курортне лікування.

Особлива увага у роботі із зверненнями громадян приділяється розгляду звернень пільгових категорій населення. Серед заявників, які вказали свій соціальний стан:
- 47 звернень від інвалідів І,ІІ,ІІІ груп;
- 53 звернення від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій;
- 17 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь; 
- 24 звернення від ветеранів праці;
- 9 звернень від дітей війни;
- 3 звернення від інваліда Великої Вітчизняної війни та інше.

Безпосередньо до управління праці та соціального захисту населення Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації за період з 01.01.2019 по 31.03.2019 з питання призначення матеріальної допомоги за рахунок коштів міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» звернулось 709 громадян та з питання призначення матеріальної допомоги за рахунок коштів державного бюджету звернулось 13 громадян, яким призначена матеріальна допомога на суму 9 730,50 грн.

У зверненнях осіб пільгових категорій найчастіше порушувалися питання житлово-комунального обслуговування (оплата житлово-комунальних послуг, ремонт будинку, ремонт санітарно-технічного обладнання у квартирах, ремонт квартир, ремонт даху, безкоштовне встановлення лічильників обліку гарячого та холодного водопостачання), отримання матеріальної допомоги, отримання путівок на санаторно-курортне лікування, поліпшення житлових умов та інші.

З метою збільшення дієвої взаємодії та урізноманітнення форм роботи з мешканцями району, відповідно до затвердженого головою Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації графіка проведення особистих, виїзних прийомів громадян, прямих «гарячих» телефонних ліній керівництвом адміністрації на I півріччя 2019 року продовжена практика проведення особистих, виїзних прийомів громадян та прямих «гарячих» телефонних ліній. За вказаний період згідно з графіком проведено:
- 12 особистих прийомів громадян, під час яких розглянуто 46 звернень громадян;
- 9 виїзних прийомів громадян, під час яких розглянуто 40 звернень громадян;
- 11 прямих «гарячих» телефонних ліній під час проведення, яких було прийнято 9 дзвінків. 
Інформація стосовно проведення особистих, виїзних прийомів громадян та прямих «гарячих» телефонних ліній керівництвом адміністрації розміщена на офіційному субвеб-сайті Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації.

Щомісячно звіти про проведення особистих, виїзних прийомів громадян та прямих «гарячих» телефонних ліній надаються до управління з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації.

За вказаний період до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації електронною поштою, надійшло 240 звернень громадян що на 52 звернення більше, ніж за аналогічний період минулого року. Всі звернення зареєстровані та опрацьовані у встановлені терміни.
Систематично робота із зверненнями громадян перевіряється управлінням з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації. Одночасно, спільно з представниками управління з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації та комунальних підприємств району, проведено 4 виїзні дні контролю з виходом на місце та детальним розглядом звернень за участю заявників, обслуговуючих служб та балансоутримувачів. За результатами роботи підготовлено та надано до управління з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації відповідні акти.

Щомісячно, відповідно до затвердженого графіка, керівники структурних підрозділів Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації звітують про хід розгляду звернень у підпорядкованих підрозділах.
Відповідно до плану роботи щомісячно відділ організовує та проводить засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного періоду проведено 3 засідання зазначеної комісії та опрацьовано 3 звернення громадян. За результатами роботи комісії складено відповідні протоколи та підготовлено доручення, які виконано у визначений термін. Звіти про засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян передано до управління з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації.
За звітний період проведено перевірку роботи із зверненнями громадян
в 3-х структурних підрозділах адміністрації.
Під час перевірок надано необхідні рекомендації щодо посилення впливу на стан виконавської дисципліни. Результати перевірок доводились до відома керівників структурних підрозділів. 
Інформація стосовно проведення перевірок щомісячно передається до управління з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації. 
Під час перевірок порушень вимог чинного законодавства щодо звернень громадян не виявлено.

За результатами перевірок та звітів керівництвом адміністрації надавались доручення щодо покращення роботи із зверненнями громадян, зокрема, підвищення персональної відповідальності посадових осіб під час розгляду звернень громадян, неухильного виконання Закону України «Про звернення громадян».
З метою підвищення рівня роботи із зверненнями громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду пропозицій, заяв і скарг на субвеб-сайті Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації розміщено інформацію про діяльність місцевих органів державної влади, розміщені форми та зразки документів тощо.
Організація роботи по своєчасному та об’єктивному розгляду звернень громадян, задоволенню їх законних прав та інтересів є важливим напрямком роботи Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, засобом збереження суспільно-політичної та економічної стабільності в державі. Тому питання дотримання статті 40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109 постійно знаходяться на особливому контролі у керівництва адміністрації.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux