Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації за I півріччя 2016 року


Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації за I півріччя 2016 року.
За І півріччя 2016 року до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації через відділ роботи із зверненнями громадян надійшло та було опрацьовано 2253 звернення громадян.
Спостерігається незначне збільшення звернень (на 106 звернень або 4,7%) в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Період часу |
І півріччя |
||||
2012 рік |
2013 рік |
2014 рік |
2015 рік |
2016 |
|
Всього звернень |
2050 |
1983 |
1260 |
2147 |
2253 |
З них:
- 199 питань вирішено позитивно;
- на 1868 надані аргументовані роз’яснення.
За своїм характером письмові звернення, що надійшли протягом звітного періоду на адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, розподілилися наступним чином:
- заяв -2116 (93,91 %);
- скарг – 121 (5,37%);
- пропозиції – 16 (0,71%).
За І півріччя 2016 року до відділу роботи із зверненнями громадян надійшло:
- 1031 звернення з Київської міської державної адміністрації (у 2015 році - 1001 звернення), серед яких 459 доручень голови Київської міської державної адміністрації;
- 574 звернення від заявників, які особисто звернулися до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації;
- 60 звернень від депутатів Київської міської Ради;
- 47 звернень з органів прокуратури України;
- 46 звернень від Народних депутатів України;
- 40 звернень з Адміністрації Президента України;
- 31 звернення з Кабінету Міністрів України;
- 13 звернень з Верховної Ради України.
Впродовж звітного періоду до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 325 колективних звернення (14,45 % від усіх звернень). У порівнянні з аналогічним періодом 2015 року загальна кількість колективних звернень збільшилася на 101 звернення.
Найгостріші питання, що турбують мешканців району залишаються питання житлово-комунального господарства, що складають - 1468 звернень (65,16%).
Серед основних питань:
- благоустрою – 209 звернень;
- оплати квартир та комунальних послуг – 154 звернення;
- поточного та капітального ремонту будинків – 108 звернень;
- ремонту сантехнічного обладнання та комунікацій – 66 звернень;
- ремонту або заміни ліфтів – 51 звернення;
- встановлення лічильників – 49 звернень;
- будівництва та ремонт доріг – 45 звернень;
- незадовільний стан будинку – 43 звернення;
- облаштування дитячого майданчика – 26 звернень;
- незадовільне комунальне обслуговування – 25 звернень;
- ремонту дахів – 24 звернення;
- ремонту квартир – 14 звернень та інші.
Солом’янською районною в місті Києві державною адміністрацією вживаються всі можливі заходи щодо вирішення якомога більшої кількості питань, порушених у зверненнях мешканцями району.
Серед звернень з питань благоустрою вагома частка - це прохання про знесення малих архітектурних форм, розміщених на прибудинкових територіях чи зелених зонах. За звітний період демонтовано 151 тимчасову споруду (малі архітектурни форми, кіоски та ін), розміщення та діяльність яких викликали нарікання мешканців району.
Друге місце за кількістю посідають звернення з питань соціального захисту. Основне питання - це надання матеріальної допомоги, особливо на лікування та проведення операцій.
За І півріччя 2016 року до відділу роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади і організації надійшло 419 таких звернень (18,59%).
За звітний період матеріальна допомога була призначена 563 громадянам на загальну суму 224 805 грн. (у 2015 році - 361 громадянину на суму 133 832 грн.), а саме:
- 526 громадянам призначена матеріальна допомога на суму 204 600 грн. за рахунок коштів міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам»;
- 37 громадянам – на суму 20 205 грн. за рахунок коштів державного бюджету.
293 звернення або 13,00% надійшло з питання житлової політики. Серед них найчастіше піднімались питання щодо надання житла та зарахування на квартирний облік.
Особлива увага у роботі із зверненнями громадян приділяється розгляду звернень пільгових категорій населення. Серед заявників, які вказали свій соціальний стан:
- 247 звернень від учасників бойових дій;
- 61 звернення від інвалідів І-ІІ-ІІІ груп;
- 31 звернення від ветеранів праці;
- 10 заявників з багатодітних сімей;
- 13 звернень від дітей війни;
- 5 звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни;
- 9 звернень одиноких матерів та інше.
В зверненнях осіб пільгових категорій найчастіше порушувалися питання житлово-комунального обслуговування (оплата житлово-комунальних послуг, отримання субсидій, безкоштовне встановлення лічильників обліку гарячого та холодного водопостачання, ремонт санітарно-технічного обладнання у квартирах, благоустрій території, ремонт даху), отримання матеріальної допомоги, поліпшення житлових умов та інші.
Керівництвом Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації постійно проводяться особисті та виїзні особисті прийомів мешканців району.
Особисто головою Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації за вказаний період проведено:
- 10 особистих прийомів, під час яких розглянуто 50 звернень мешканців та прийнято 64 громадянина;
- 12 виїзних прийомів, під час яких розглянуто 48 звернень мешканців та прийнято 54 громадянина.
Районною владою під час особистих прийомів громадян вживаються всі можливі заходи реагування із залученням відповідних служб району для вирішення якомога більшої кількості проблем мешканців району.
За звітний період 291 звернення надійшло до адміністрації електронною поштою через інтернет - приймальню, що на 15 звернень більше, ніж за аналогічний період минулого року. Всі звернення опрацьовані у встановлені терміни.
Систематично робота із зверненнями громадян перевіряється управлінням з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації. Одночасно, спільно з представниками управління з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації та комунальних підприємств району, проведено 6 виїзних днів контролю з виходом на місце та детальним розглядом звернень за участю заявників, обслуговуючих служб та балансоутримувачів. За результатами роботи підготовлено та надано до КМДА відповідні акти.
Відповідно до плану роботи щомісячно відділом організовуються та проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного періоду проведено 6 засідань даної комісії та опрацьовано 6 звернень громадян. За результатами роботи комісії складено відповідні протоколи та подготовлені доручення, які виконані у визначений термін.
За звітний період проведено перевірку роботи із зверненнями громадян в 6-ти структурних підрозділах адміністрації
Під час перевірок були надані необхідні рекомендації щодо посилення впливу на стан виконавської дисципліни. Результати перевірок доводились до відома керівників структурних підрозділів. Порушень вимог чинного законодавства щодо звернень громадян не виявлено.
При управлінні праці та соціального захисту населення Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації діє Центр правової допомоги киянам, які опинились в складних життєвих обставинах, де юрист-консульт надає безкоштовні послуги мешканцям району.
Так, за звітний період управлінням праці та соціального захисту населення надано 2 направлення на отримання безкоштовної правової допомоги.
З метою підвищення рівня роботи із зверненнями громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду пропозицій, заяв і скарг на офіційному веб-сайті Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації розміщено інформацію про діяльність місцевих органів державної влади, надаються безкоштовні правові консультації, розміщуються форми та зразки документів, тощо.
Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави. Тому робота зі зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності.