Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації за І півріччя 2017 року
За І півріччя 2017 року до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації через відділ роботи із зверненнями громадян надійшло та було опрацьовано 2121 звернення громадян.
Спостерігається незначне зменшення звернень (на 132 звернення або 6,22%) в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
З них:
- 272 питання вирішено позитивно;
- на 1608 надані аргументовані роз’яснення.
За своїм характером письмові звернення, що надійшли протягом звітного періоду на адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, розподілилися наступним чином:
- заяв -1971 (92,93 %);
- скарг – 145 (6,84%);
- пропозиції – 5 (0,23%).
За І півріччя 2017 року до відділу роботи із зверненнями громадян надійшло:
- 773 звернення з Київської міської державної адміністрації (у 2016 році - 1031 звернення), серед яких 152 доручення голови Київської міської державної адміністрації;
- 1335 звернень від заявників, які особисто звернулися до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації;
-110 звернень від депутатів Київської міської Ради;
- 85 звернень від Народних депутатів України;
- 49 звернень з Кабінету Міністрів України;
- 43 звернення з Адміністрації Президента України;
- 32 звернення з органів прокуратури України;
- 18 звернень з Верховної Ради України.
Впродовж звітного періоду до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 361 колективне звернення (14,45 % від усіх звернень). У порівнянні з аналогічним періодом 2016 року загальна кількість колективних звернень збільшилася на 36 звернень.
Станом на 01.07.2017 року всі звернення, які надійшли на розгляд до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації виконані без порушення термінів виконання.
Найгостріші питання, що турбують мешканців району залишаються питання житлово-комунального господарства, що складають - 1655 звернень (78,02%).
Серед основних питань:
- оплати квартир та комунальних послуг – 225 звернень;
- поточного та капітального ремонту будинків – 169 звернень;
- благоустрою – 169 звернень;
- опалення – 129 звернень;
- незадовільне водопостачання – 92 звернення;
- будівництва та ремонт доріг – 81 звернення;
- ремонту сантехнічного обладнання та комунікацій – 76 звернень;
- встановлення лічильників – 43 звернення;
- ремонту або заміни ліфтів –39 звернень;
- ремонту дахів – 38 звернень;
- облаштування дитячого майданчика - 30 звернень та інші.
Друге місце за кількістю посідають звернення з питання житлової політики. Основне питання – це надання житла, отримання ордеру та зарахування на квартирний облік.
За І півріччя 2017 року до відділу роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади і організації надійшло 284 таких звернень (13,39%).
На третьому місці - питання забезпечення дотримання законності та правопорядку. За звітний період до відділу роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади і організації надійшло 122 звернення (5,75%). Серед основних питань: проведення мирних заходів, мітингів, громадських слухань, питання паспортного режиму, порушення правопорядку та інше.
116 звернень надійшло з питання соціального захисту (5,47%). Основні питання - це надання матеріальної допомоги, призначення субсидій.
За звітний період матеріальна допомога була призначена 695 громадянам на загальну суму 622 265,5 грн., а саме:
- 652 громадянам призначена матеріальна допомога на суму 595 600 грн. за рахунок коштів міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам»;
- 43 громадянам – на суму 27 265,50 грн. за рахунок коштів державного бюджету.
Особлива увага у роботі із зверненнями громадян приділяється розгляду звернень пільгових категорій населення. Серед заявників, які вказали свій соціальний стан:
- 43 звернення від учасників бойових дій, учасників та інвалідів війни;
- 88 звернень від інвалідів І-ІІ-ІІІ груп;
- 34 звернення від учасників АТО та родичів учасників АТО;
- 32 звернення від ветеранів праці;
- 32 заявника з багатодітних сімей;
- 12 звернень від дітей війни;
- 5 звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни;
- 13 звернень одиноких матерів;
- 2 звернення від матерів-героїнь та інше.
Безпосередньо до управління праці та соціального захисту населення Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації за І півріччя 2017 року звернулося 485 учасників АТО із заявами щодо призначення адресної допомоги на покриття житлово-комунальних послуг. На даний час 467 заяв повністю задоволено.
В зверненнях осіб пільгових категорій найчастіше порушувалися питання житлово-комунального обслуговування (оплата житлово-комунальних послуг, ремонт ліфтів, незадовільне водопостачання благоустрій території, ремонт даху), отримання матеріальної допомоги, отримання субсидій, поліпшення житлових умов та інші.
З метою збільшення дієвої взаємодії та урізноманітнення форм роботи з мешканцями району продовжена практика проведення як особистих прийомів в Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації, так і виїзних особистих прийомів керівництвом адміністрації.
Особисто головою Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації за вказаний період проведено:
- 11 особистих прийомів, під час яких розглянуто 55 звернень мешканців та прийнято 76 громадян;
- 11 виїзних прийомів, під час яких розглянуто 52 звернення мешканців та прийнято 68 громадян.
За звітний період у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації головою району було проведено 5 прямих «гарячих» телефонних ліній та прийнято 25 дзвінків.
Питання, які були порушені в телефонних зверненнях зареєстровано, деякі з них було вирішено у найкоротші терміни.
За звітний період 338 звернень надійшло до адміністрації електронною поштою через інтернет - приймальню, що на 47 звернень більше, ніж за аналогічний період минулого року. Всі звернення опрацьовані у встановлені терміни.
Систематично робота із зверненнями громадян перевіряється управлінням з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації. Одночасно, спільно з представниками управління з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації та комунальних підприємств району, проведено 8 виїзних днів контролю з виходом на місце та детальним розглядом звернень за участю заявників, обслуговуючих служб та балансоутримувачів. За результатами роботи підготовлено та надано до КМДА відповідні акти.
Згідно графіку, затвердженого головою, у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації за звітний період проведено два семінар-наради з питань дотримання законодавства за зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації.
Відповідно до плану роботи щомісячно відділом організовуються та проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного періоду проведено 6 засідань даної комісії та опрацьовано 6 звернень громадян. За результатами роботи комісії складено відповідні протоколи та подготовлені доручення, які виконані у визначений термін.
За звітний період проведено перевірку роботи із зверненнями громадян в 6-ти структурних підрозділах адміністрації, а саме:
- секторі взаємодії з правоохоронними органами та з питань запобігання і виявлення корупції Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації;
- відділі торгівлі та споживчого ринку Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації;
- комунальному підприємстві «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом’янського району м. Києва»;
- відділі з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю;
- управлінні освіти;
- управлінні житлово-комунального господарства.
Під час перевірок були надані необхідні рекомендації щодо посилення впливу на стан виконавської дисципліни. Результати перевірок доводились до відома керівників структурних підрозділів.
При управлінні праці та соціального захисту населення Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації діє Центр правової допомоги киянам, які опинились в складних життєвих обставинах, де юрист-консульт надає безкоштовні послуги мешканцям району.
Так, за звітний період управлінням праці та соціального захисту населення надано 1 направлення на отримання безкоштовної правової допомоги.
З метою підвищення рівня роботи із зверненнями громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду пропозицій, заяв і скарг на офіційному веб-сайті Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації розміщено інформацію про діяльність місцевих органів державної влади, розміщені форми та зразки документів, тощо.
У межах своєї компетенції Солом’янська районна в місті Києві державна адміністрація намагається вирішити питання, порушені у зверненнях, або надати вичерпні роз’яснення по суті звернень. Аналіз роботи із зверненнями громадян та проведені перевірки засвідчують, що робота ведеться постійно і спрямована на її покращення. Існує контроль за відпрацюванням звернень громадян, недопущенням зволікання чи необ’єктивного підходу до вирішення проблем, порушених громадянами, вживаються заходи для якнайповнішого забезпечення захисту конституційних прав, свобод та інтересів мешканців Солом’янського району міста Києва.
Протягом І півріччя 2017 року на адресу голови Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 12 подяк.