Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації за 2023 рік

Опубліковано 08 січня 2024 року о 12:34
фото

Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації за 2023 рік

У Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації проводиться системна робота, спрямована на реалізацію громадянами конституційних прав на звернення у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Реалізуючи вимоги вищезазначених законодавчих актів, систематично здійснюється ряд заходів щодо підвищення рівня цієї роботи, в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, а також постійний аналіз узагальнення усних та письмових звернень. Також вживаються заходи щодо покращення ґрунтовного розгляду питань, які порушують громадяни, та усунення причин, що породжують звернення.

Аналіз роботи зі зверненнями громадян та проведені перевірки засвідчують, що робота ведеться постійно і спрямована на її покращення. Існує контроль за відпрацюванням звернень громадян, недопущенням зволікання чи необ’єктивного підходу до вирішення проблем громадян, застосовується більш повне забезпечення захисту конституційних прав, свобод та інтересів громадян району. Запроваджено постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб із зверненнями громадян.

Відповідно до системи електронного документообігу АСКОД за 2023 рік до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації через відділ роботи із зверненнями громадян надійшло та опрацьовано 3337 звернень громадян, з них 327 колективних звернень ( 9,80 % від усіх звернень). У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року загальна кількість колективних звернень збільшилася на 125 звернень. Всього з урахуванням колективних звернень до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації звернулося 40485 осіб.
Спостерігається збільшення звернень (на 443 звернення або 13,28%) в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

З них:
- 734 питання вирішено позитивно;
- на 2423 надані аргументовані роз’яснення.
За своїм характером письмові звернення, що надійшли протягом звітного періоду на адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, розподілилися таким чином:
- заяв – 3070 (92,00 %);
- скарг – 266 (7,97%).
За 2023 рік до відділу роботи із зверненнями громадян надійшло:
- 1112 звернень з Київської міської державної адміністрації (у 2022 році – 1021 звернення), серед яких 278 доручень голови Київської міської державної адміністрації;
- 871 звернення від заявників, які особисто звернулися до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації;
- 16 звернень від народних депутатів України;
- 141 звернень від депутатів Київської міської ради;
- 24 звернення з Кабінету Міністрів України;
- 40 звернень з Офісу Президента України;
- 48 звернень з органів прокуратури України;
- 49 звернень з Верховної Ради України.
Всі звернення, що надійшли на розгляд до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації виконані у встановлені законодавством терміни.

Найгостріші питання, що турбують мешканців району залишаються питання житлово-комунального господарства, що складають - 2665 звернень (79,86%).

Серед основних питань:
- благоустрою – 333 звернень;
- незадовільного водопостачання – 139 звернень;
- опалення – 136 звернень;
- оплати квартир та комунальних послуг – 130 звернень;
- будівництва та ремонту доріг – 120 звернень;
- поточного та капітального ремонту будинків – 95 звернень;
- ремонту або заміни ліфтів – 81 звернення;
- ремонту сантехнічного обладнання та комунікацій – 80 звернень;
- ремонту дахів – 75 звернень;
- облаштування дитячого майданчика - 32 звернення;
- встановлення лічильників – 13 звернень та інші.

Солом’янська районна в місті Києві державна адміністрація вживає всіх можливих заходів щодо вирішення якомога більшої кількості питань, порушених у зверненнях мешканцями району.

Найважливішою складовою у роботі із зверненнями громадян є виконавська дисципліна. Відповідність кількісних та якісних показників тобто, вчасне, без порушення терміну, якісне та змістовне інформування заявника за результатами розгляду порушеного ним питання залишається основним завданням відділу роботи із зверненнями громадян.
На другому місці – питання соціального захисту. За звітний період до відділу роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади вищого рівня надійшло 369 звернень громадян (11,06%). Спостерігається збільшення звернень (на 98 звернень або 2,94%) в порівнянні з аналогічним періодом 2022 року.

Переважна більшість звернень громадян стосувалась питань:
- надання субсидій на житлово-комунальні послуги;
- виплати різних видів допомог;
- соціальної політики, соціального захисту населення;
- призначення матеріальної та гуманітарної допомоги;
- опіки;
- встановлення та відміни пільг соціально незахищеним верствам населення;
- видачи посвідчень учасника ліквідації аварії на ЧАЕС;
- надання статусу (учасника війни, особи з інвалідністю внаслідок війни, внутрішньо переміщеної особи);
-інших питань соціального забезпечення (санаторно-курортне лікування, професійна адаптація учасників АТО (ООС), оздоровлення дітей, забезпечення технічними засобами реабілітації, облік внутрішньо переміщених осіб, активація «Картки киянина» та інше.

Важливим питанням для управління соціального захисту населення Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації є організація надання соціальних послуг на належному рівні, а також допомога внутрішньо переміщеним особам.

Особлива увага у роботі із зверненнями громадян приділяється розгляду звернень громадян пільгових категорій населення. Серед заявників, які вказали свій соціальний стан:
- 91 звернення від інвалідів І,ІІ,ІІІ груп;
- 71звернення від учасників війни та осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій;
- 60 звернень від учасників АТО;
- 14 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів;
- 12 звернень від ветеранів праці;
- 5 звернень від дітей війни та інші.

Від початку введення воєнного стану на території України гостро постало питання отримання пенсій та соціальних допомог, які українці отримували раніше, та отримання виплат громадянами, які постраждали через бойові дії, в рамках нових програм грошової допомоги.
 Впродовж 2023 року управлінням соціального захисту населення на виконання міської цільової програми «Турбота.

Назустріч киянам»:
- прийнято 2156 заяв для надання одноразової адресної матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення міста Києва та киянам, які опинилась в складних життєвих обставинах;
- надано матеріальну допомогу на поховання 235 громадянам.
На виконання розпорядження Київського міського голови від 13.01.2023 № 22 управлінням соціального захисту населення прийнято 1558 заяв на виплату одноразової адресної матеріальної допомоги киянам, які опинились в складних життєвих обставинах в результаті пошкодженого/зруйнованого житла внаслідок збройної агресії російської федерації.

Також в 2023 році управлінням соціального захисту населення забезпечено 2731 особу гуманітарною допомогою у вигляді продуктових наборів та наборів особистої гігієни.

Важливим питанням для управління соціального захисту населення Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації є організація надання соціальних послуг на належному рівні, а також допомога внутрішньо переміщеним особам.

Посадовими особами місцевого самоврядування забезпечується створення необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян, особлива увага при цьому приділяється на вирішення питань пільгових категорій громадян. Ведеться систематичне роз’яснення конституційних прав і обов’язків громадян та законодавства щодо розгляду пропозицій і скарг. Всі зусилля спрямовуються на обґрунтоване вирішення порушених питань, для цього вишукуються наявні матеріали та фінансові можливості.
Третє місце за кількістю посідають звернення з питань житлової політики. За звітний період до відділу роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади і організації надійшло 169 звернень громадян (5,06%). Спостерігається зменшення звернень (на 5 звернень або
0,15%) в порівнянні з аналогічним періодом 2022 року.

Серед них найчастіше порушувалися питання:
- поліпшення житлових умов черговиків квартирного обліку;
- питання черговості;
- підстави для зарахування на квартирний та соціальний квартирний облік;
- видача ордера на фактично займане житлове приміщення;
- надання соціального житла для малозабезпечених громадян;
- надання тимчасового житла для внутрішньо переміщених осіб;
 - надання житла громадянам пільгових категорій.

За звітний період на електронну адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 761 звернення.

З метою посилення взаємодії та урізноманітнення форм роботи з мешканцями району продовжується практика проведення особистих, виїзних прийомів та прямих «гарячих» телефонних ліній керівництвом Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації.

За результатами прийомів районною владою вжито необхідні заходи щодо реагування і залучення відповідних служб району для вирішення значної кількості проблем мешканців району.
Виконанню таких звернень приділяється особлива увага та здійснюється контроль за розв’язанням проблем, які спричинили звернення.

Працівниками відділу роботи із зверненнями громадян Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації постійно надаються консультації мешканцям в телефонному режимі.
 На час дії воєнного стану звернення громадян приймаються під час особистого прийому, за допомогою засобів телефонного зв’язку, поштою, на електронну адресу та шляхом вкидання звернень в скриньку, встановлену на вході в адміністративну будівлю за адресою просп. Повітрофлотський, 41.

Таким чином, незважаючи на введення воєнного стану в країні вживаються всі заходи для забезпечення конституційного права громадян на звернення.

Питання роботи із зверненнями громадян, котрі відображають найбільш актуальні проблеми мешканців району, залишаються одним із пріоритетних напрямів діяльності місцевої влади і перебуває на постійному контролі у Солом’янській районної в місті Києві державній адміністрації.

У цілому, робота із зверненнями громадян у Солом’янській районної в місті Києві державній адміністрації проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

З метою покращення умов реалізації конституційного права громадян на звернення постійно забезпечується кваліфікований та своєчасний розгляд звернень, порушених у них проблем та оперативне їх вирішення.
Солом’янська районна в місті Києві державна адміністрація зосереджує свою увагу на роботі із зверненнями громадян, розглядаючи це як один із основних пріоритетів своєї діяльності.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux