Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Електронні послуги Пенсійного фонду України

Опубліковано 13 грудня 2019 року о 10:49
фото

Електронні послуги Пенсійного фонду України або які оптимізації нашого життя  відбуваються завдяки Державному реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування

В світлі загальної глобалізації та діджіталізації країни Пенсійний фонд України виступає флагманом впровадження новітніх технологій. В Інтернет-мережі все більше і більше стають доступними сервіси, які раніше передбачали безпосереднє відвідування установ для отримання визначених послуг. Пенсійний фонд України вже понад 10 років розробляє та впроваджує нові електронні сервіси, які є доступними всім категоріям громадян (в тому числі з інклюзією),  та  які заощаджують час клієнтів, зменшують навантаження на працівників, сприяють позитивному іміджу Пенсійного фонду.

Серед різних послуг, які пропонує Інтернет-мережа, хочемо  звернути Вашу увагу на інформацію, яку ви можете отримати з Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, який формує та веде Пенсійний фонд України,  та який на сьогодні є унікальним електронним сховищем і надійним джерелом інформації про страхувальників та застрахованих осіб.

Для Вашої зручності Пенсійний фонд ввів послугу надання електронних документів. Сервіс надається для користувачів Веб-порталу, які увійшли на портал ПФУ за допомогою електронного цифрового підпису.

Страхувальники з Реєстру можуть отримати інформацію про застрахованих осіб за період перебування особи у трудових відносинах з ними, а також відомості про підтвердження страхового стажу застрахованих осіб, необхідні для призначення соціальних виплат - нарахування «лікарняних» і «декретних». 

Застраховані особи з Реєстру застрахованих осіб можуть отримати інформацію про свої суми заробітку для нарахування соціальних виплат (у тому числі доплату до мінімальної заробітної плати) і страховий стаж за будь-який період, починаючи з 2000 року. На підставі наявної інформації можна сформувати та роздрукувати довідки ОК-5 (індивідуальні відомості про застраховану особу), ОК-7 (про суми заробітку, з яких сплачувався єдиний внесок з 2011 року), та довідку про страховий стаж. Застрахована особа може проаналізувати свій страховий стаж та заробітну плату, яка в майбутньому використовуватиметься при призначенні пенсії. Таким чином працівник стає контролером свого роботодавця щодо сплати ним за нього страхових внесків.

Пенсіонер з Реєстру може отримати такі електронні документи - довідка про доходи пенсіонера для субсидії, довідки про доходи пенсіонера, індивідуальні відомості про застраховану особу (довідка ОК-5), витяг з Реєстру застрахованих осіб.

Достовірність всіх довідок сформованих не Веб-порталі ПФУ підтверджується QR-кодом. 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux