Електронні послуги Пенсійного фонду України
Електронні послуги Пенсійного фонду України або які оптимізації нашого життя відбуваються завдяки Державному реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування
В світлі загальної глобалізації та діджіталізації країни Пенсійний фонд України виступає флагманом впровадження новітніх технологій. В Інтернет-мережі все більше і більше стають доступними сервіси, які раніше передбачали безпосереднє відвідування установ для отримання визначених послуг. Пенсійний фонд України вже понад 10 років розробляє та впроваджує нові електронні сервіси, які є доступними всім категоріям громадян (в тому числі з інклюзією), та які заощаджують час клієнтів, зменшують навантаження на працівників, сприяють позитивному іміджу Пенсійного фонду.
Серед різних послуг, які пропонує Інтернет-мережа, хочемо звернути Вашу увагу на інформацію, яку ви можете отримати з Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, який формує та веде Пенсійний фонд України, та який на сьогодні є унікальним електронним сховищем і надійним джерелом інформації про страхувальників та застрахованих осіб.
Для Вашої зручності Пенсійний фонд ввів послугу надання електронних документів. Сервіс надається для користувачів Веб-порталу, які увійшли на портал ПФУ за допомогою електронного цифрового підпису.
Страхувальники з Реєстру можуть отримати інформацію про застрахованих осіб за період перебування особи у трудових відносинах з ними, а також відомості про підтвердження страхового стажу застрахованих осіб, необхідні для призначення соціальних виплат - нарахування «лікарняних» і «декретних».
Застраховані особи з Реєстру застрахованих осіб можуть отримати інформацію про свої суми заробітку для нарахування соціальних виплат (у тому числі доплату до мінімальної заробітної плати) і страховий стаж за будь-який період, починаючи з 2000 року. На підставі наявної інформації можна сформувати та роздрукувати довідки ОК-5 (індивідуальні відомості про застраховану особу), ОК-7 (про суми заробітку, з яких сплачувався єдиний внесок з 2011 року), та довідку про страховий стаж. Застрахована особа може проаналізувати свій страховий стаж та заробітну плату, яка в майбутньому використовуватиметься при призначенні пенсії. Таким чином працівник стає контролером свого роботодавця щодо сплати ним за нього страхових внесків.
Пенсіонер з Реєстру може отримати такі електронні документи - довідка про доходи пенсіонера для субсидії, довідки про доходи пенсіонера, індивідуальні відомості про застраховану особу (довідка ОК-5), витяг з Реєстру застрахованих осіб.
Достовірність всіх довідок сформованих не Веб-порталі ПФУ підтверджується QR-кодом.