Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Надходження звернень мешканців до КБУ «Контактний центр міста Києва» у ІІІ кварталі 2021 року

Опубліковано 11 жовтня 2021 року о 15:41
фото

Інформуємо про звернення мешканців Солом’янського району до КБУ «Контактний центр міста Києва» у ІІІ кварталі 2021 року

За період з 01.07.2021 по 01.10.2021 року на розгляд до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації передано 27 621 звернень, які надійшли до КБУ «Контактний центр міста Києва». З них:
- через Урядову гарячу лінію – 1 625 звернень;
- через веб-сайт/мобільний додаток www.1551.gov.ua – 7 552 звернення;
- через телефонну лінію «1551» - 18 402 звернення.

Найбільше у ІІІ кварталі 2021 року мешканців Солом‘янського району турбували наступні питання:
- не працює пасажирський ліфт;
- відсутність ХВП;
- відсутність електропостачання;
- відсутність освітлення у під’їзді і при вході в нього;
- укладання та ремонт асфальтного покриття.

Всі звернення перебувають на контролі та виконанні в комунальних підприємствах Солом’янського району та відповідних структурних підрозділах Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації.

Керівництво Солом’янської РДА вживає всіх можливих заходів для своєчасного, якісного та змістовного інформування заявників за результатами опрацювання порушених питань.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux