Надходження звернень мешканців до КБУ «Контактний центр міста Києва» у ІІІ кварталі 2021 року
Інформуємо про звернення мешканців Солом’янського району до КБУ «Контактний центр міста Києва» у ІІІ кварталі 2021 року
За період з 01.07.2021 по 01.10.2021 року на розгляд до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації передано 27 621 звернень, які надійшли до КБУ «Контактний центр міста Києва». З них:
- через Урядову гарячу лінію – 1 625 звернень;
- через веб-сайт/мобільний додаток www.1551.gov.ua – 7 552 звернення;
- через телефонну лінію «1551» - 18 402 звернення.
Найбільше у ІІІ кварталі 2021 року мешканців Солом‘янського району турбували наступні питання:
- не працює пасажирський ліфт;
- відсутність ХВП;
- відсутність електропостачання;
- відсутність освітлення у під’їзді і при вході в нього;
- укладання та ремонт асфальтного покриття.
Всі звернення перебувають на контролі та виконанні в комунальних підприємствах Солом’янського району та відповідних структурних підрозділах Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації.
Керівництво Солом’янської РДА вживає всіх можливих заходів для своєчасного, якісного та змістовного інформування заявників за результатами опрацювання порушених питань.