Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації за 9 місяців 2021 року
Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації за 9 місяців 2021 року
У Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації організація роботи з розгляду звернень громадян є одним із важливих напрямків діяльності, яка спрямована на захист конституційних прав і свобод людини і громадянина. Проводиться системна робота, спрямована на реалізацію громадянами конституційних прав на звернення у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Громадяни вимагають вдосконалювати роботу органів державної влади, пропонують свою допомогу. Це свідчить про те, що люди навчилися жити у сучасному більш відкритому демократичному суспільстві і бажають від влади конструктивних, життєво важливих рішень.
Відповідно до системи електронного документообігу АСКОД за 9 місяців 2021 року до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації через відділ роботи із зверненнями громадян надійшло та опрацьовано 3460 звернень громадян, з них 322 колективних звернень (9,31 % від усіх звернень). У порівнянні з аналогічним періодом 2020 року загальна кількість колективних звернень зменшилася на 29 звернень. Всього з урахуванням колективних звернень до Солом’янської райдержадміністрації звернулося 11960 осіб.
Спостерігається збільшення звернень (на 411 звернень або 11,88%) та зменшення громадян (на 3837 громадян або 32,08%) в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
З них:
- 926 питань вирішено позитивно;
- на 2242 надані аргументовані роз’яснення.
За своїм характером письмові звернення, що надійшли протягом звітного періоду на адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, розподілилися таким чином:
- заяв – 3190 (92,20 %);
- скарг – 265 (7,66%);
- пропозицій – 5 (0,14%).
Впродовж звітного періоду до відділу роботи із зверненнями громадян надійшло:
- 1214 звернень з Київської міської державної адміністрації (у 2020 році - 1067 звернень), серед яких 206 доручень голови Київської міської державної адміністрації;
- 1031 звернення від заявників, які особисто звернулися до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації;
- 27 звернень від народних депутатів України;
- 126 звернень від депутатів Київської міської ради;
- 23 звернення з Кабінету Міністрів України;
- 90 звернень з Офісу Президента України;
- 28 звернень з органів прокуратури України;
- 38 звернень з Верховної Ради України.
Всі звернення громадян, що надійшли на розгляд до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації виконані у встановлені чинним законодавством терміни.
Найгостріші питання, що турбують мешканців району залишаються питання житлово-комунального господарства, що складають - 2545 звернень (73,55%).
Серед основних питань:
- благоустрою – 349 звернень;
- оплати квартир та комунальних послуг – 245 звернень;
- незадовільне водопостачання – 239 звернень;
- опалення – 124 звернення;
- будівництва та ремонту доріг – 122 звернення;
- поточного та капітального ремонту будинків – 110 звернень;
- ремонту сантехнічного обладнання та комунікацій – 95 звернень;
- ремонту дахів – 76 звернень;
- ремонту або заміни ліфтів – 56 звернень;
- встановлення лічильників – 43 звернення;
- облаштування дитячого майданчика - 39 звернень та інші.
Солом’янська районна в місті Києві державна адміністрація вживає всіх можливих заходів щодо вирішення якомога більшої кількості питань, порушених у зверненнях мешканцями району.
Найважливішою складовою у роботі із зверненнями громадян є виконавська дисципліна. Відповідність кількісних та якісних показників тобто, вчасне, без порушення терміну, якісне та змістовне інформування заявника за результатами розгляду порушеного ним питання залишається основним завданням відділу роботи із зверненнями громадян.
На другому місці – питання соціального захисту. За звітний період до відділу роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади вищого рівня надійшло 246 звернень громадян (7,11%). Спостерігається збільшення звернень (на 62 звернення або 1,79%) в порівнянні з аналогічним періодом 2020 року. Основні питання – це надання матеріальної допомоги, отримання субсидії та надання роз’яснення щодо отримання компенсації за житлово-комунальні послуги.
Особлива увага у роботі із зверненнями громадян приділяється розгляду звернень пільгових категорій населення. Серед заявників, які вказали свій соціальний стан:
- 123 звернення від інвалідів І,ІІ,ІІІ груп;
- 80 звернень від учасників війни та осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій;
- 65 звернень від учасників АТО;
- 46 звернень від ветеранів праці;
- 35 звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь;
- 6 звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни;
- 2 звернення від дітей війни та інші.
У зверненнях осіб пільгових категорій найчастіше порушувалися питання житлово-комунального обслуговування (оплата житлово-комунальних послуг, незадовільне водопостачання та централізоване опалення, благоустрій території), отримання матеріальної допомоги, отримання субсидій, поліпшення житлових умов та інші.
Третє місце за кількістю посідають звернення з питання житлової політики. За звітний період до відділу роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади і організації надійшло 213 звернень громадян (6,16%). Спостерігається збільшення звернень (на 37 звернень або 1,07%) в порівнянні з аналогічним періодом 2020 року.
Серед них найчастіше порушувалися питання щодо зарахування на квартирний облік, надання житла та отримання ордеру на фактично займану житлову площу.
За звітний період на електронну адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 769 звернень громадян, в 2020 році - 901 звернення громадян, що на 132 звернення менше, ніж за аналогічний період минулого року. Всі звернення громадян опрацьовані у встановлені чинним законодавством терміни.
Керівництвом Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації проведено 45 прямих «гарячих» телефонних ліній та прийнято 42 дзвінка. Питання, які були порушені в телефонних зверненнях громадян зареєстровано, деякі з них було вирішено у найкоротші терміни.
Працівниками відділу роботи із зверненнями громадян Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації постійно надаються консультації мешканцям в телефонному режимі. Усні звернення приймаються за допомогою засобів телефонного зв’язку, письмові – поштою, на електронну адресу та шляхом вкидання звернень в скриньку, встановлену на вході в адміністративну будівлю.
Таким чином, не зважаючи на введення карантинних обмежень, вживаються всі заходи для забезпечення конституційного права громадян на звернення.
Щопонеділка, відповідальний за роботу із зверненнями громадян, в системі електронного документообігу «АСКОД» надсилав нагадування про закінчення термінів виконання звернень громадян у структурних підрозділах адміністрації.
Щомісячно, відповідно до затвердженого графіка, керівники структурних підрозділів Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації звітували про хід розгляду звернень громадян у підпорядкованих підрозділах.
У межах своєї компетенції працівники відділу роботи із зверненнями громадян Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.08 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» і надалі будуть вживати всі необхідні заходи по кваліфікованому, неупередженому, об’єктивному і своєчасному розгляду звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених питань та задоволення законних вимог громадян.