Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації за 9 місяців 2014 року
Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації за 9 місяців 2014 року.
Робота із зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації спрямована на виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від07.02.2008року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
За звітний період до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації через відділ роботи із зверненнями громадян надійшло та було опрацьовано 2012 звернень громадян.
Спостерігається значне зменшення звернень (на 899 звернень або 44,68 %) в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
З них:
- 148 питань вирішено позитивно;
- на 1677 надані аргументовані роз’яснення.
З загальної кількості опрацьованих звернень:
- прийнятих на особистому прийомі – 699 звернень;
- прийнятих на прямій телефонній лінії - 28 звернень;
- надісланих електронною поштою – 293 звернення.
За своїм характером звернення, що надійшли протягом звітного періоду на адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, розподілилися наступним чином:
- заяви-1872 (93,04%),
- скарги-140 (6,95%).
За 9 місяців 2014 року до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 12 подяк.
За період з 01.01.2014по 30.09.2014 до відділу роботи із зверненнями громадян Солом’янської районної в місті Києві державної надійшло:
- 551 звернення з Київської міської державної адміністрації , серед яких 163 доручення голови Київської міської державної адміністрації;
- 95 звернень від Солом’янської районної прокуратури;
- 66 звернень від Народних депутатів України;
- 18 звернень з Верховної Ради України;
- 6 звернень від представника уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.
Впродовж звітного періоду до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 232 колективних звернення. У порівнянні з аналогічним періодом 2013 року загальна кількість колективних звернень зменшилася на 109 звернень.
Найгостріші питання, що турбують мешканців району залишаються питання комунального господарства та благоустрою території, що складають - 1206 звернень.
Серед основних питань:
- благоустрою – 153 звернення;
- оплати квартир та комунальних послуг – 112 звернень;
- будівництва та ремонт доріг – 68 звернень;
- поточного ремонту будинків – 33 звернення:
- ремонту дахів – 26 звернень.
Питання благоустрою прибудинкових територій, незадовільного технічного стану будинків є актуальними протягом декількох останніх років. У районі здебільше будинки 60-х років забудови, які вичерпали свій потенціал і потребують проведення капітального ремонту, асфальтове покриття прибудинкових територій також потребує проведення капітальних ремонтних робіт, які можуть бути виконані за умови цільового фінансування з міського бюджету.
Друге місце за кількістю посідають звернення з питань житлової політики. Серед них найчастіше порушувалися питання надання житла та зарахування на квартирний облік.
За звітний період до відділу роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади і організації надійшло 331 таке звернення.
126 звернень надійшло з питання соціального захисту. Основне питання - це надання матеріальної допомоги, особливо на лікування та проведення операцій.
За звітний період матеріальна допомога була призначена 457 громадянам на загальну суму 193 650 грн.
Враховуючи те, що на поточний бюджетний рік рішення Київської міської ради про фінансування заходів міської цільової програми “Турбота. Назустріч киянам”, яким визначається обсяг видатків на надання одноразової матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення міста Києва, які опинилися в складних життєвих обставинах, не прийнято, Солом’янська районна в місті Києві державна адміністрація не має можливості вирішити соціальні питання та виплатити матеріальну допомогу мешканцям району.
Особлива увага у роботі із зверненнями громадян приділяється розгляду звернень пільгових категорій населення. Серед заявників, які вказали свій соціальний стан:
- 94 звернення від інвалідів І –ІІІ груп;
- 37 звернень від ветеранів праці;
- 19 звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни (з них: 3 звернення задоволено, на 14 надані аргументовані роз’яснення);
- 23 заявника з багатодітних сімей;
- 14 звернень від учасників Великої Вітчизняної війни;
- 13 звернень від дітей війни;
- 10 звернень одиноких матерів;
- 5 звернень від дітей війни;
- 5 учасників війни та інші.
В зверненнях осіб пільгових категорій найчастіше порушувалися питання поліпшення житлових умов, отримання матеріальної допомоги та допомоги на лікування, питання житлово-комунального обслуговування (ремонт квартир, оплата житлово-комунальних послуг, безкоштовне встановлення лічильників обліку гарячого та холодного водопостачання, ремонт санітарно-технічного обладнання у квартирах, ремонт даху) та інші.
З метою збільшення дієвої взаємодії та урізноманітнення форм роботи з мешканцями району продовжена практика проведення як особистих прийомів в Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації, так і виїзних особистих прийомів керівництвом адміністрації.
Особисто головою Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації за вказаний період згідно з графіком заплановано та проведено:
- 18 особистих прийомів, під час яких розглянуто 115 звернень мешканців та прийнято 140 громадян;
- 18 виїзних прийомів, під час яких розглянуто 104 звернення мешканців та прийнято 114 громадян.
Протягом звітного періоду головою та заступниками голови Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації було проведено 3 прямі телефонні лінії та прийнято 28 дзвінків.
За звітний період 293 звернення надійшло до адміністрації електронною поштою через інтернет - приймальню та книгу відгуків, що на 185 звернень менше, ніж за аналогічний період минулого року. Всі звернення опрацьовані у встановлені терміни.
Відповіді на такі звернення висвітлено на офіційному веб-сайті адміністрації для широкого доступу відвідувачів.
Систематично робота із зверненнями громадян перевіряється управлінням з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації. Одночасно, спільно з представниками управління з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації та комунальних підприємств району, проведено 9 виїзних днів контролю з виходом на місце та детальним розглядом звернень за участю заявників, обслуговуючих служб та балансоутримувачів. За результатами роботи підготовлено та надано до КМДА відповідні акти.
Відповідно до плану роботи щомісячно відділом організовуються та проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного періоду проведено 9 засідань даної комісії та опрацьовано 10 звернень громадян. За результатами роботи комісії складено відповідні протоколи та підготовлено доручення, які виконано у визначений термін.
За звітний період проведено перевірку роботи із зверненнями громадян в 9-ти структурних підрозділах адміністрації.
Під час перевірок були надані необхідні рекомендації щодо посилення впливу на стан виконавської дисципліни. Результати перевірок доводились до відома керівників структурних підрозділів.
Під час перевірок порушень вимог чинного законодавства щодо звернень громадян не виявлено.
При управлінні праці та соціального захисту населення Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації діє Центр правової допомоги киянам, які опинились в складних життєвих обставинах, де юрист-консульт надає безкоштовні послуги мешканцям району.
Так, за звітний період управлінням праці та соціального захисту населення надано 7 направлень на отримання безкоштовної правової допомоги.
Для підвищення рівня роботи із зверненнями громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду пропозицій, заяв і скарг на офіційному веб-сайті Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації розміщено інформацію про діяльність органу державної влади і місцевого самоврядування району, надаються безкоштовні правові консультації, розміщуються форми та зразки документів, тощо.